LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under maj 2010

Av Evelina - 31 maj 2010 21:40

PÅ MÅNDAG FYLLER JAG ÅR!


Dagens låt: Varje gång jag ser dig - Lisa Nilsson
Dagens frisyr: uppsatt.
Dagens smink: mascara

Dagens klädsel: tights, leopard jumpsuit
Dagens roliga händelse: När vi badade efter idrotten
Dagens planer: sova..
Dagens vill ha: dextro
Dagens saknad: MELISSA
Dagens drog: tuggummi
Dagens tråkigaste: att jag är sjuk!
Dagens finaste: solen!
Dagens måste: sova
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: glass :(
Dagens mat: ½ voffla.
Dagens kärlek: ingen :ooo
Dagens mående: dåligt men ändå bra
Dagens skratt: nå på skolan
Dagens tanke: vill inte till kuratorn!!
Dagens irritationsobjekt: Att jag är sjuk -.-
Dagens smycke:  örhängen
Dagens just nu: bloggen, musik & msn
Dagens önskan: att jag blir frisk tills matchen imorgon
Dagens längtan: Juli!

Av Evelina - 31 maj 2010 21:35

 

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? när det funkar så äre väl bra, annars äre skiit!
När kramade du någon sist? idag
Saknar du någon speciell person? aa
Har du svårt för att bli kär? nej:(
Är du singel? ao
När fick du senast en komplimang? ingen aning,

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
ja
Hånglat med nån riktigt ful: ja xD

Hånglat med fler än 50 pers: nä,
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? närå
Gjort något riktigt dumt? aa

Gjort något du verkligen ångrar? AA!
Åkt ambulans? aa
Gjort nåt olagligt? aa
Fått din mamma att gråta? ja.. :/

Slagit ner någon? inte direkt
Skämts över dina föräldrar? aa.
Sagt jag älskar dig och menat det? men klart?
Tar du droger?

Vilka kläder sover du i? pyamas linnne typ & pyamasshorts XD
Vad hatar du verkligen? idioter.

Är du ensam nu? aa
Vill du gifta dig? inte just nu, men senare

vill du ha barn? aah!


Av Evelina - 31 maj 2010 20:20

Nu äre så att jag tävlar om 100 kr på comfuture på www.lovisawahlberg.devote.se.

Det är bara vi i Hudik som kan vara med ;)
heh,

måste även tillägga att Lovisa har en SJUUKT fin blogg!

  

Av Evelina - 30 maj 2010 20:57

men herregud.

förlåt för att jag inte skrev igår när jag kom hem,

& inte i fredags heller, men internet funkade inte på hotellet.

men iaf har jag haft de UNDERBART i göteborg,

men en SJUKT bra släkt!

aha tyckte de va så gulligt av melissa när hennes vänner kom på studenten så tog hon med dom fram till mig och sa till alla bah: här är min kusin :D!

haha :''D

iaf,

tänkte inte skriva så mkt,

uppdaterar med bilderna senare :)

förresten är jag sjuk :''(

nu ska jag ringa melissa!

PLUS att dt är bestämt att efter gothia så följer hon med oss till lisaberg och sen till danmark :D

<3


Av Evelina - 25 maj 2010 23:05

Ja, imorgon somsagt åker jag till gbg, vet inte om de här blir itt sista inlägg innan lördag kväll,

eller om jag uppdaterar imorgon på tåget eller hos linda eller på hotellet, jag kan inte lova ngt,

men jag kan  lova att jag verkligen ÄLSKAR att åka lååångt ifrån äcklliga hudiksvall.

usch, hatar verkligen den staden, eller, skabbstaden vvillsäga..

iaf,

jag kmr ha grüüümt roligt,

men kmr ändå sakna lilla näsviken :)

ja, men ni får iaf höra av er om de är någonting, så svarar jag så fort som möjligt!

puss

Av Evelina - 24 maj 2010 21:10

Dagens låt: Hard to say goodbye, my love.
Dagens frisyr: uppsatt med fläta i luggen ((:
Dagens smink: mascara

Dagens klädsel: ginalinne, pappas tröja, canadabyxor

Dagens roliga händelse: säkert nå med linn
Dagens planer: packa
Dagens vill ha: godis :(
Dagens saknad: din röst.
Dagens drog: tuggummi
Dagens tråkigaste: temadag på skolan
Dagens finaste: måste nog vara solen :)
Dagens måste: packa
Dagens dricka: inget
Dagens köp: glass :(
Dagens mat: venne
Dagens kärlek: -
Dagens mående: sådär
Dagens skratt: nå med linn 
Dagens tanke: vill intee!
Dagens irritationsobjekt: att d är tisdag imorgon!
Dagens smycke:  inget
Dagens just nu: bloggen, musik
Dagens önskan: att det går fort förbi!
Dagens längtan: onsdag!

Av Evelina - 24 maj 2010 21:02

ska bli så fruktans värt skönt att bara komma ifrån näsviken, hudiksvall, skolan, och allt i 4 dagar,

för att kunna umgås med släkten,

så undebart.

Jag har börjat packa nu.

imorgon åker jag & mamma in och handlar såndär ''hudbruna'' strumpbyxor, HAHAHa venne vad d heter xD &  ny bh,

typ minneskort till kameran & säkert nåmer :D

sen åker vi till igge & kollar på charlies match,

sen på söndag, omkring 10.58 trorja? så går tåget, är framme i sthlm vid halv två eller nå!? så är vi i gbg omkring  fem eller vad de va :)

längtar iaf som ett as :D

 

It's hard to say goodbye, my love. it's hard to see you cry.

  

Av Evelina - 23 maj 2010 21:55

Dagens låt: ingen speciell (:
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: inget

Dagens klädsel: mjukis

Dagens roliga händelse: mamma - är inte 70 cm 7 meter?
Dagens planer: sova.
Dagens vill ha: godis :(
Dagens saknad: chavelle
Dagens drog: multivitaminjuice
Dagens tråkigaste: vädret!
Dagens finaste: måste nog vara Madde de :)
Dagens måste: sova
Dagens dricka: juice
Dagens köp: inget
Dagens mat: potatisgratäng & kassler.
Dagens kärlek: -
Dagens mående: rätt bra
Dagens skratt: hans min
Dagens tanke: GE MIG ONSDAG!
Dagens irritationsobjekt: att de är måndag imorgon
Dagens smycke:  inget
Dagens just nu: bloggen, musik & madde på msn (:
Dagens önskan: att dt var sommarlov!
Dagens längtan: onsdag!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards