LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juni 2010

Av Evelina - 30 juni 2010 22:29

Idagh ar de varit regnit somfan, & åska och blixtra hare gjort åh, usch!

iaf så hade vi DM-match idag mot kilafors, dom hade typ 2 96, och resten var 97,98,99or XD
hahaha dom va skitsmå, & hade byxorna utte vig brösten fan :o

iaf så vann vi med 0-4 trorja, haha, hade fett tråkigt i mål första halvlk & början av andra halvlek, fick bara stå där -.-

iaf, vi möter iaf bollnäs sen semifinal :)
fast påmåndag så möter vi ljusne i f15 cup-dm.

om vi vinner så möter vi delsbo :p

iaf,, nu ska jag kolla beck, puss



Av Evelina - 29 juni 2010 23:06

Jag ångrar alla gånger jag sa att jag vill bli stor..


Klubbor blir till cigaretter.
De oskyldiga blir till slampor.
Läxor hamnar i papperskorgen.
Kvarsittning blir avstängning.
Läsk blir vodka.
Ccyklar blir moppar.
Pussar blir sex.
Kommer du ihåg när att vara hög betydde att man hade mycket fart på gungan?
Att skydda sig betydde att ha hjälm på sig?
När det värsta killar kunde göra va att ge en baciller?
Pappas axlar var det bästa stället på jorden och mamma var ens hjälte.
Dina värsta fiender var dina syskon.
Krig var bara en lek.
Den enda drogen du visste om var värktabletter.
När du inte var en hora för att du hade en kort kjol.
Den värsta känslan var när man skrapade knäna.
Hejdå betydde bara "vi ses imorgon"
Och vi längtade efter att få växa upp, nu vill man bara tillbaka ..  

 

storebror & lillasyster..

 

  

vill man bara tillbaka ..

Av Evelina - 29 juni 2010 22:27

heeeejsan :D

fyfan vilken härlig dag det varit idag asså, uppåt 33+ på verandan!

hoppas jag fått lite färg på img iaf, jag som varit ute HEEELA dagen faktiskt!

men jag vaknade över att den där ungen inte har respekt för andra och bara smäller i ytterdörren så jag typ flyger upp ur sängen (jag har mitt rum precis bredvid typ) så typ min vägg skakade :p

sen klev jag upp, solade :p

sen åt jag lite, sen solade jag, sen åkte jag & köpte glass för de va så himla varmt!

sen så typ gjorde jjagnått, kollade även på en ny mobil,

jag & mamam ska in och kolla på dom imorgon :

1 : Samsung S3370  2: Nokia 5230 (finns även i svart)  3: LG GS290 Cookie Fresh

     


iaf, sen när pappa kom hem så åkte vi till norrala för alaget hade match, och dt var seriöst 3278348567438279  mygg där, asså, åh.

men niken förlorade iaf med 3-1 dåligt gjort..

menmen,så kan det gå,

imorgon har vi f14 cup match mot kilafors, det kmr nog gå bra hoppas jag:)

på måndag har vi även f15 cup match mot ljusne, äh, de kirrar vi :)

Av Evelina - 26 juni 2010 23:47

Dagens låt: Miley Cyrus - butterfly fly away!

Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: inget :)

Dagens klädsel:  träningskläder bah :)
Dagens roliga händelse: haha säker ludde :p
Dagens planer: sova:)
Dagens vill ha: 18 juli, & onsdag!
Dagens saknad: L.H

Dagens drog: inget :)
Dagens tråkigaste: att jag har myggbet ÖVERALLT!

Dagens finaste: pappa:)
Dagens måste: sova:)
Dagens dricka: olika drickor:)
Dagens köp: dricka(a)

Dagens mat: strips & kött
Dagens kärlek: ingen :)
Dagens mående: trött
Dagens skratt: när pappa kittlade mig -.-
Dagens tanke: bara 20 dagar kvar!
Dagens irritationsobjekt: MINA TIO MYGGBETT PÅ VÄNSTERBENET!
Dagens smycke: inge:)
Dagens just nu: bloggen, gothia hemsidan,musik!
Dagens önskan: att jag börjar inse sanningen snart!
Dagens längtan: ARTONDE JULI!!!!!!!

Av Evelina - 26 juni 2010 23:37

Ja, midsommaren iår, som jag skrev tidigare så blev den rätt lyckad,

det började med att vi for till hagmyren vid halv tolv, kollade trav osv,

sen spelade vi lite, jag vann typ sammanlagt 70 kr xD haha.

sen kom farmor&farfar också dit, så vi satt där och pratade och hade de trevligt, sen efter ettag så kände jag för att spela på choklad hjulet som fanns där, och då vann jag 2000g schweizernöt choklad! MOHAHAHA!

sen så började det spöregan, så vi åkte hem,så sov jag, sen åkte vi till farmor&farfars stuga, och grillade med dom & janne&maria.

Fast de berjöade ju regna igen -.-

sen så åt vi jätte god efterrätt som maria hade gjort :D

sen så körde vi lekar/tävlingar,

pappa vann & jag kom tvåa,

vi körde typ boll i stegen.

det är typ, man har en boll, sen en stege med nummer som stiger för varje steg, alltså 10-20-30.. osv.

sen så får man kasta tre gånger, sen räknar man ihop hur mkt de blir :p

sen hade vi typ rättså små studsbollar som vi skulle kasta i en hunk, 3 st, och 10 p för vaje boll.

(vi är lite barnsliga i våran släkt, men vi har alltid hållt på med sånt:D)

sen så skulle vi kasta 10 små papperskort i hinken, hahah de va skitsvårt :o

sen skulle vi kasta ringar på såndär sak :)

missade alla ja :o

haha

sen pilkastning, som vanligt, - gick skit för mig! :D

men iaf, sen så åkte vi hem vid halv elva, sen la jag mig & kolla på beck-annonsmannen,

& sen kunde jag inte sova för den var läskig :'(

sen somnade jag tillslut :)

och ja, KANSKE slänger in nå bilder när jag orkar lägga in dom på datorn :)


Av Evelina - 26 juni 2010 20:02

ajdå, bloggade inte igår när jag kom hem, & inte innan heller trorja, och har egentligen inte tid nu heller för jag ska kolla på fotboll,

men iaf så blev midsommaren rätt lyckad, skriver mer senare :)

puss

Av Evelina - 24 juni 2010 22:33

Idag vaknade jag vil halvett, och somnade vid halvtolv igår kväll :o fett skönt att sova ut asså! sen så fixade jag lite osv, sen åkte jag & mamma till stan, eftersom jag hoppade över träningen för jag hade grymt ont i huvudet!

så vi åkte till farmor&farfar & fikade, sen åkte jag,mamma&farmor och handlade :)

sen åkte vi hem, så åt jag lite, sen gick jag&pappa ut med ludde i 30 minyert typ, lärde ludde att söka lite osv, sen så spelade vi fotboll, sen gick vi in och kollade på danmark - japan som slutade 0-2 trorja :) så danmark gick inte vidare!

nu sitter jag& snackar med johanna på msn, vi är inte normal, nej :)

nu ska jag städa snart:)

  


Dagens låt: When the children cry - seventh day slumber

Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: mascara

Dagens klädsel: linne, typ skjorta, och mjukisbyxer
Dagens roliga händelse: när jag ramlade i skogen :o
Dagens planer: städa lite:)
Dagens vill ha: 18 juli, o imorgon!
Dagens saknad: Melissas :((
Dagens drog: luft!
Dagens tråkigaste: huvudvärk

Dagens finaste: ludde (:
Dagens måste: städa:)
Dagens dricka: nån:)
Dagens köp: massa mat tills imorgon:)
Dagens mat: billys ekl pizza
Dagens kärlek: ingen :)
Dagens mående: bra:)
Dagens skratt: venne:)
Dagens tanke: fan vad jag längtar!
Dagens irritationsobjekt: den där pojken -.-
Dagens smycke: inge:)
Dagens just nu: bloggen, ljusdals hemsida, musik, msn :)
Dagens önskan: att de blev 18 juli till den  typ 31/1 :D
Dagens längtan: ARTONDE JULI, kan du förstå de?:D

Av Evelina - 24 juni 2010 22:15

FOTBOLL ÄR DET BÄSTA JAG VET!

 

Du säger : Melodifestivalen


Jag säger : Champions League



Du säger : Erik Grönwall


Jag säger : lionel messi

Du säger : Såg ni Hannah Montana igår ?


Jag säger : Såg ni matchen igår ?


Du säger : Britney Spears


Jag säger :Christiano Ronaldo


Du säger : Talang 2010



Jag säger : Fotbolls VM 2010



Du säger : Idol juryn är taskig


Jag säger : Jävla Hemmadomare...


Kopiera detta och lägg ut på din Bdb om du verkligen älskar
 fotboll !

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards