LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juli 2010

Av Evelina - 31 juli 2010 17:09

Skulle göra vad som helst, ge mitt liv till himlen, för att få se dig le igen. du var så vacker när du låg där i din säng, du grät och du skrattade, du log och jag hoppades på att få träffa dig igen, trodde aldrig detta skulle ske, men nu har jag fått inse vad som hänt, och mina tårar faller som blod.. Jag tänker alltid på din mamma,pappa & storasyster, hur dom mår.

Du blev först sänd hit till jorden, till oss, du blev en underbar liten flicka, men gud ångrade sig, kanske var du för bra för oss?

jag hoppas iallafall, mitt lilla hjärta, att du har det bra där du nu är, i himlen på jorden, jag vill bara att du tror på dom orden, allt kommer ordna sig, men det tar sin tid, vi sörjer, vi gråter, och hoppas att du kommer åter.

Det är en olidlig smärta vi bär på oss.. Jag hoppas varje dag på att du kmr och hälsar på, jag saknar dig så mkt, snälla kom tillbaks.

En sådan lycklig saga som slutar så olyckligt, 2 månader av livet, du hann inte se mer, hann inte öppna ögonen och se vad jag ville ge dig. Jag hade ett hopp om att lära dig så mkt, men hopp dom försvinner men tårar fortsätter och rinner. Vi saknar dig somfan, kan inte fatta att du är borta. Varje steg jag tar, och varje ord jag säger hoppas jag att du finns kvar, men inte att du ser mig hur jag lider.. Jag vill att du ska må bra, kunna skratta och va' glad..

Men drömmar dom krossas, vissa saker är på låtsas..

Men jag ger aldrig upp, jag  ska kämpa för dig, jag ska visa världen vad du betytt för mig. Men vänta på mig, jag kommer om ettag, du sprang för fort fram, du får vänta där vid porten. Men det är svårt attfå tillbaka någonting som man har förlorat,

Och det är svårt att säga adjö, min ängel.
Svårt att se dig gråta, mitt hjärta.

Du fällde ut dina vingar för tidigt.

Vi alla saknar dig.

hoppas du har det bra, Stella.

 

Av Evelina - 27 juli 2010 12:25

som ni kanske vet så har jag inte uppdaterat på över 1 vecka, men jag har iaf haft de förjävla roligt i gbg,

snart åker vi vidare till danmark och då kmr jag inte ha ngt internet, och förmodligen så smsar jag inte så mkt heller.

dyyyrt.

men ni vet iallafall att jag lever och har det bra, puss / e.

Av Evelina - 18 juli 2010 00:13

om ca 8.5/9 timmar går tåget :D kan inte vänta,

men den tragiska nyheten har gjort mig nedstämt och jag har egentligen ingen lust med ngt..

:'(


Av Evelina - 17 juli 2010 23:14

Jag saknar dig redan hjärtat, att någonting sånt här kan hända,

Det var ju bara 1 vecka & 2 dagar sedan jag träffade dig sist, för den sista dagen,

Lilla Stella.

Du blev 2 månader, TVÅ månader, och nu är du borta, jag har gråtit hela kvällen, jag kan inte förstå att detta har hänt, Det gör så jävla ont.

Varför DU? och varför nu!?

det gick så fort,trodde fan aldrig de skulle hända, inte dig.

guds vackraste ängel!

det sägs attgud tar tillbaka dom som är vackrast, och han tog dig

:(

Jag som hade stora planer inför när du blev äldre, jag skulle ta med dig på så mycket, jag undrar hur svea reagerade..

sov gott min lilla Stella.

jag älskar dig!

Av Evelina - 16 juli 2010 12:46

STORA BRORTESTET

Vad heter han? - Charlie Fredin-buske.
Vad var det senaste han sa till dig? - ''aah hejdå''
Vad brukar han säga när du kommer hem? - ''hej'' eller ''vad har du gjort då?''
Vem umgås han mest med? - Micke trroja
Har han någonsin haft en flickvän? - jaa
Har han en speciell lukt? - aa
Kan du hans mobilnummer?- aa
Vad är typiskt honom? - han ska ALLTID bli jätte kaxig när han är med andra
Är han din lillebror? - nej
Är han din tvillingbror? - nej
Är han din storebror? - ja.

NI
Hur många år skiljer det mellan er? - 2½
Har ni samma föräldrar? - aa
Brukar ni göra saker tillsammans? - aa
Kan ni prata om allt? - aa.
Kan ni skratta åt allt? - aa
Bor ni i samma hushåll? - aa
Umgås ni med samma människor? - ibland
Är ni oftast sams? - oftast,ja.
Tycker du att ni har en bra relation? - ja, dt tkr jag.
Tror du att han tycker det? - hoppas det.
Samma skola? - nejnej
Samma musik? - nja

DU
Vad var det sista du sa till honom? - ''hejdå''
Uppskattar du honom? - aa
Litar du på honom? - ABSOLUT!.
Brukar du sno grejer av honom? - kläder:).
Är det du som startar era fighter? - ibland :)
Ställer du upp för honom om han behöver? - aa
Om du såg honom gråta, skulle du gå dit? - självklart
Till sist, älskar du honom? - mer än allt!

Av Evelina - 14 juli 2010 13:41

OM FEM DAGAR ÅKER VI!


ikv äre match mot krogen.

tagga!

Av Evelina - 13 juli 2010 23:00

Fyfan vad jag har & göra denna veckan asså :o


igår - sola & träning!

idag - leksand hela dagen.

imorgon -soova & match!

torsdag - kke skulle med lisa till bodaborg,

fredag -  träna själv, PACKA och diggeloo

lördag - packa & packa

söndag - avfärd 08.58 typ :oo


Av Evelina - 13 juli 2010 22:58

3 månader & 1 dag sedan du lämnade oss Pojken :'(

Jag tänker på dig & hoppas att du har det bra!


  

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards