LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under september 2010

Av Evelina - 29 september 2010 18:36

100 Frågor - Orkar du?


Testet börjar: 18.33


1. Fullständigt namn? - marie evelina fredin buske

2. Ålder? - 14.
3. Vart bor du? niken
4. Färg på ditt hus? - gröm&brått:p
5. Hus eller lägenhet? - hus/villa                      
6. Klass? - 8an
7. Vilket år tar du studenten? - om några år :p typ 2014 eller nå XD
8. När gick du upp i morse? -  halv 8
9. När ska du sova? - när jag har pluggat färdigt, så inatt ngn gång då

10. Vad har du ätit idag? -  äcklig mat.
11. Dagens klädsel? - thighs , linne , tröja                   
12. Dagens smink? - eyeliner , mascara.                  
13. Dagens roligaste? - ingen aning


socialt:
14. Har du många vänner? - man kan inte ha för många vänner.
15. Har du ovänner? -  ja.
16. Vem chattade du med senast? - elin,jennifer& alice :)
17. Har du pojk-/flickvän? - nej
18. vem pratade du med sist? - ludde XD
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Madde

Favorit:

20. Film? -  i taket lyser stjärnorna.
21. Låt? - många de
22. Mat? - ingen egentligen

23. Dryck? - cola!
24. Färg? -  svart
25. Stad? - gbg
26. Land? - ingen aning
27. Ämne i skolan? - hk!

28. Släkting? - kusiner (L)

Senaste:

29. Gången du shoppade? - i fredags

30. Gången du bakade? - typ måndags? eller?
31. Gången du stulit något? - stjäl inte :p
32. Gången du rökte? - somras:p
33. Gången du drack? - dricker inte
34. Personen du kramade? - linn:p
35. Gången du pussade någon? -längesen
36. Personen du dampade på? - venne :)
37. Personen du bråkade  med? - jaruu:p                                 
38. Personen du blev ovän med? - venne
39. Gången du fick skrattattack? - jag har ingen aning:p                        
40. Personen du snackade i tel med? - Madde nu:)
41. Gången du grät ? - inatt
43. Personen du sa snygg till? - jaru:)

Antingen eller:

44. Svart eller vitt? - svart
45. Hund eller katt? - båda
46. Ute eller hemma? - ute
47. Tvspel eller datorspel? - vene
48. Singel eller upptagen? - upptagen
49. Hångla eller ha sex? - ...
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - msn
51. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
52. Blont eller svart hår? -blont
53. Har du blåa ögon eller bruna? - fuckade blåa ögon
54. Choklad eller lakrits? - choklad
55. Coca cola eller fanta? - cocacola :D
56. Pizza eller kebab? -  kebaaab
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? -  svenne
59. Älska eller bli älskad? - båda
60. Leva eller dö? - leva justnu:)

61. Vänner eller familj? båda

Antal:

62. Personer du älskar? - vänner!
63. Personer du hatar? - idioter
64. Glassar du ätit på en dag? - för många

65. Gånger du haft minnesluckor? - venne

66. Gånger du varit hög? - 0
67. Personer du saknar just nu? - Melissa
68. Gånger ditt hjärta brustit? - tusen

Vem:

69. Kommer du inte överens med? - mitt utsende
70. Vill du kyssa nu? -                                                  

71. Ska du träffa imorgon? - folk
72. Sjöng du senast för? - spotify                   
73.Skickade du senast gb till i pea? -
74. Spelade du tvspel med senast? - amanda,marcus,mattias,moa&erica
75. Vill du ta med på resa nu? - Melissa
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - haha, många just nu
77. Förtjänar att dö? - idioter
78. Är söt? - madde :)

79. Vill du sova jämsides med i natt? - :)

Vad:

80. Gör dig glad? - Melissa,madde
81. Gör dig ledsen? - idioter
82. Vill du helst göra nu? - chavelle
83. Önskar du att du slapp göra?  gå i skolan, lida.
84. Vill du ha nu? - godis
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - systemkamera
86. Längtar du till? - jag får träffa chavelle                           
87. Tycker du om dina betyg? - skiit
88. Ångrar du i ditt liv? för mkt
89. Är det bästa som hänt dig? -mkt de




Vad tycker du om?
 
90. Rökare? - IDIOTER!!!

91. Bråk? -  fuck!
92. Killar? - bra
93. Tjejer? - bra

95. Framtid? - vetej


Övrigt:




96. Är du kär? - nej
97. Hur lång är du? - 1,65 kke?

98. Första tanken när du vaknade? - bara liite till?
99. Sista tanken när du somnade? - neej :'(
100. Hur mycket är klockan nu? -
19.10


94. Skola? - tråkigt

Av Evelina - 27 september 2010 18:20

shine, shine to the sun you are.

Let the world see your beautiful smile.

I said Shine, shine as the star you are.

You light up my darkness and I know you are with.

How you touch me, talk, the way you see me.

Thank you my heart for all the moments you give me.

Thank you my heart for all the moments you give me.


You can always talk to angels, if  you open your heart to them.

Av Evelina - 26 september 2010 20:19

Ja, vi vann sista matchen med 6-2 över bollnäs.

 

jätte bra spelat tkr jag.

Nu finns det bara EN sak att sikta in sig på : HÄLSINGELAGET.


men jag kommer såklart sakna dom flesta i laget nu på vintern..

Det är tufft.

men ett lag håller ihop.



LJUSDALS IF - det är kärlek vi pratar om!

                                             

fyfan vilka minnen :(   

Jag har varit endel av erat lag i 6 månader och 3 dagar, det käbnns som om jag alltid spelat med er.


Av Evelina - 26 september 2010 14:36

om du står 50 meter ifrån mig, jag gråter,och jag har en pistol riktad mot huvudet och fingret på skjutknappen, förlåter du mig då?

 

om jag står 100 meter ifrån tåget, det åker i full fart, jag försöker få dig att förstå att jag älskar dig, jag sätter mig ned på spåret,förlåter du mig då?

 

Att jag älskar dig mer än allt, kan du inte förstå det?

 

jävla idiot.

Av Evelina - 22 september 2010 15:38

ja, jag är sjuuuukt taggad inför matchen nu jag :)

grymt.

har nyss packat,

får se om jag KANSKE får spela ute idag, det märks, men nu ska jag iallafall äta halsabletter eftersom jag är sjuk igen, och sen ska jag fortsätta packa lite, sen åker vi på samling som är kl fem.

sen blåser pipan omkring sex tiden:))))



fotboll in my fucking <3

Av Evelina - 21 september 2010 22:15

Idag var jag in på hälsinglandsfotbolls förbund.

dom hade skrivit vilka som var kallade till nästa träning,

och då var de omkring 60 st.

det var, jag,jossan,jennifer,cicci,elin & frida som var kallade från ljusdal.

Det första jag reagerade på var att jag var kallad, de andra jag reagerade på var att varken HANNA,JOHANNA,eller SANDRA stog med. jag fick panik, tänkte att det inte var sant:o

det märkte jag vid 4 idag,

nu vid ca kl 9 fick jag reda på att dom glömt skriva dit Hanna & Johanna,

vi alla har gått och varit orolig..

men tur att dom är med iaf.

för vi älskar fotboll. yes we do :)

Förresten, imorgon möter vi teamhudik, mitt gamla lag, haha fyfan vad roligt de ska bli :D

   

Av Evelina - 18 september 2010 17:01

till stella:

KOM TILLBAKA ÄLSKADE STELLA!!

nu har du varit borta alltför länge, jag väntar  på dig, när kommer du tillbaka?

det här är så inte rättvist. DU av alla på våran gjort. Nej, det här är inte sant, ni ljuger för mig, Stella är inte borta, hon kmr tillbaka.

Jag vet det. någon dag iallafall.. / evelina



till miranda: Vi saknar dig, du har inte ens varit försvunnen i en vecka, men ändå känns det som flera månader..

det är så otroligt, jag förstår verkligen inte. du har varit borta i FEM dagar.

och det ska vi leva med tills vi också dör, fast då går det ett år,och två år, tre år osv..

RIP!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards