LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under februari 2011

Av Evelina - 28 februari 2011 21:59

tror du jag tänker komma nu när du säger att vi inte ens känner dig?

varför ska jag då sätta mig på tåget i 9 timmar och åka till gbg,

hurfan tänker du?

Av Evelina - 28 februari 2011 21:56

  

Av Evelina - 28 februari 2011 07:40

eller kanske supersega sengångare.

iaf så måste jag skynda mig nå, ska iväg till skolan, ska packa idrottskläder & äta frukort på en kvart.

oops,

skynda skynda.

förresten, så hann jag bada i morse också:s

Av Evelina - 27 februari 2011 17:48

är hemma nu, men ska skynda mig att byta om osv, ska åka på yträning om 10 minuter,

vadfan gör jag vid datorn då!?

Av Evelina - 26 februari 2011 15:16

nu åker jag snart till bussen, kmr nog inte blogga mer förens imorgon, de kmr inte bli mke vila hos hanna inte.

haha,

nu ska vi röja, hela natten lång!

hejdå:)     

Av Evelina - 25 februari 2011 23:24

yes, ska lägga mig & kika på film nu, och försöka sova, ska upp halv sju imorgno, har match med hälsingelaget ju,

sen tar vi bussen till ljusdal & vidare till bollnäs imorgon :)

hehe,

godnatt söta vänner!

  

Av Evelina - 25 februari 2011 22:23

    

ja, jag har faktiskt drillat.

  

haha aahw, för 5 år sen :')

lisa, jag & elvis<3 som badar, saknar dig gubben!           Ludde Ludde Ludde :)

SOMMAR<3  

och ja, justja, dethär skickade ungdomsmottagnignen med mig hem ;)


och här kommer mina fula djur som busar med varandra:)        


ENEGIDRYCK<3<3

    


älskar dig Gusgus!

    

Av Evelina - 25 februari 2011 21:20

Jag kämpar ensam i en stark motvind.

 

när jag tänker på dig,

ja, jag tänder då ett ljus för alla dom som har gått bort,
alla våra änglar som i himlen vakar över oss,
vi alla vet att livet är för kort.

det är för många olyckor som har tagit människors liv,
för att man råkar vara på fel ställe, vid fel tid.

för att man inte hunnit med allt som händer.

bara hoppas på att den starka vinden vänder.

Livet är så orättvist och alldeles för kort,
men våra änglar finns ju alltid där, fast dom är så långt bort,
jag tror att dom ser oss och jag tror att dom hör,
det känns som att de stöttar oss i de val som vi alla gör,
tänk hur många som har lämnat världen alldeles för tidigt,
tänk hur många anhöringa som verkligen har lidit.


Jag hoppas att lilla du,

min älskade ängel sover gott nu, för du kommer stanna där för all framtid,

hur mycket jag än bönar och ber att du ska komma tillbaka, så finns inte den dagen i våran kalender..

men många gånger undrar jag vem fan som har sagt att de är bättre i himlen, kanske du hade fått ett bättre liv på jorden?

det gör ont att tänka på dig, för det som hände är inte rättvist, inte mot någon.


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards