LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under mars 2011

Av Evelina - 31 mars 2011 23:53

och det är jag INTE glad över,

det gör så jälva ont,

har inflammation i muskelfästet i axeln, så jag kan knappt öppna kylen.

gör ont bara jag sitter här och skriver,

så ja. det var ju skit.

sen på träningen så gjorde jag illa foten igen, eller den har aldrig blivit bra, men nu har jag så jävla ont igen,

och sen så gjorde jag illa mig på idrotten idag,

vi hade redskap, så skulle vi hoppa över en plint med EN hand, och jag venne vad jag gjorde, men ont som faan!


ja, jag kom typ hem från träningen för 15 minuter sen, jag är äckligt trött,

ska upp om 7 timmar,

kommer inte kunna somna på ett tag,

så vadfan gör jag här?

jaja,

idag fyller iaf min kusin Melissa år, (som ni hört mkt om)

hon flr 20 år, så jag hoppas hon fick sig en riktigt bra dag,


nä nu ska jag ta mina smärtor och kika film.



ni kunde sagt det från första början ist för att hitta på massa lögner om mig.

för det ni sagt, det har inte varit sant.

Av Evelina - 30 mars 2011 20:35

är nu avklarad.

det gick SKIT, rent ut sagt.

träffade damlaget på älvvallen också, ååh, vad jag ville följa med till edsbyn o spela.'

aja,

vi körde lite passning & sånt,

2 mot 2 med 4 väggar,

sedan körde vi göteborgaren,

man springen från långsida till långsida,

först KUTAR man allt man kan till hälften, jobbar hälften, KUTAR hela, joggar hela,

KUTAR 1½, joggar lika, kutar 2 & joggar 2.


jag försökte vara med, men mitt lår, aaaaj :o

alltså, det är nått som är jävligt fel med det,

har haft denna ''sträckning'' i över 2 veckor & det blir inte bättre,

gör förjävla ont, vill inte ens veta av smärtan,

så jag gav mig, jag joggade lite ist.

så imorgon på idrotten kan dom fetglömma att jag ska träna redskap och hoppa somfan, ALDRIG I LIVET.


iaf.

imorgon ska jag träna med damerna, får se hur mkt jag kan vara med där också..

om jag inte har lika jävla ont.

vi åker då till edsbyn och tränar :)

på söndag äre föräldrarmöte om GOTHIA!!!!

wiihooow :D


nä nu ska jag kanske plugfga engelska, fast är inte på humör för plugg nu, så skiter nog i de.


DETTA ÄR KÄRLEK FÖR MIG.  

Av Evelina - 29 mars 2011 18:06

 


jag längtar så jävla mycket,

få uppleva allt igen,

invigningen, matcherna, glädjen, sammanhållningen,

ALLT!

Av Evelina - 29 mars 2011 07:42

vi har gått i samma klass i snart ett år,

jag har gömt mina känslor, så gott det går,

men när du tittar på mig ibland så river du muren,

som jag byggt upp,

vi går i första ring och jag fattar ingenting,

jag borde lyssna bättre men vad ska jag ta mig till

när det enda som jag tänker på är din mjuka kropp,

som kan bli min,

jag vill, åh, vill ha dig i mörkret hos mig.

tiden den stannar när vi rör vid varan,

åh jag lättar, jag flyger, jag svävar fram,

låt det aldrig ta slut.


haha, fyfan vilka minnen 

Av Evelina - 28 mars 2011 22:03

jag visste redan då att det var ngt som var fel,

för du var inte lika glad som vanligt,

du svarade aldrig, du skrev aldrig, jag blev rädd,

men nu vet jag vad det är och jag hoppas det löser sig.

önskar jag var där hos dig nu och kunde hjälpa dig,

för Anna, jag älskar dig.

Av Evelina - 28 mars 2011 21:58

igår skrev du till mig, du skrev att du behövde mig, att jag inte fick lämna dig,

när jag precis börjat få mig själv att stanna kvar, så skrev du till mig att du inte orkar mer, att du skulle ge upp, vad ska jag göra för att få dig att stanna? jag var redan förstörd, vad tror du jag blev när du skrev så till mig?

jag är så rädd, för du har inte svarat mig på hela dagen, du som lovade att höra av dig så jag visste att allt var okej,

du lovade mig att stanna, och nu när du inte svarar mig, när du inte varit inne på datorn någonting på hela dagen, hur ska jag då veta hur de är med dig?

jag är så sjukt jävla orolig, förstår du det?

jag förstår att du blev rädd när jag skrev som jag gjorde igår,

men jag lovade ju att stanna här, åtminstonde en natt till, jag gick aldrig ut, jag fick ju inte.

jag stannade inne för jag kunde läsa hur orolig ni var,

men hur orolig är JAG inte nu då?

snälla, du måste svara mig vännen, jag blir rädd.


Av Evelina - 27 mars 2011 18:58

igår gick matcherna skit,

jag hatar mig själv för det.

det vart ett självmål (tur var de inte jag som gjorde de)

sen var Dalarna JÄÄVLIGT duktiga.

Gästrikland var inte lika bra, men dom va också bra & vi förlorade mot dom med.


hälsingland - gästrikland  1-2

hälsingland - dalarna 4-1.


f*tta


men vi e från hälsingeland och jag tycker vi är bra ändå,

stackars Hanna gumman som gjorde illa sig igår :( <3



men den dagen den sorgen.


till denna dag.

jag klev upp kl 6. fick sova 4 timmar inatt eftersom man ställt om klockan.

så jag var väl lite borta på morgonen, så jag behövde inte stå första matchen mot edsbyn,

Lina stog den & vi vann med 2-1,

sedan så gick vi in, åt lite grann, sen gick vi ut & värmde upp, jag var skittaggad,

vi skulle ju möta teamhudik ;)

haha.


iaf, så vann vi med 2-0

jag fick inte göra så mkt i målet, stog mest och frös :( buhu.

menmen, sitter & snackar med en person på msn nu,

sen ska jag göra nått vettigt.

imorgon ska jag träna,

på onsdag & torsdag ska jag träna.

jag måste träna!!



Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards