LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under april 2011

Av Evelina - 29 april 2011 00:45

1. Hur gammal är du om fem år?

20 

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?

typ mamma

3. Hur lång är du?

165cm 

4. Vilken är den senaste filmen du sett?

raise your vioce 

5. Vem ringde du senast?

Madde 

6. Vem ringde dig senast?

Madde

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?

tack:)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?

beror på vem de är till, men oftast smsa för att jag är så lat & inte orkar prata 

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?

gifta
 10. När såg du senast din mamma?

för typ 2 h sen 

11. Vilken ögonfärg har du?

blå/grön 

12. När vaknade du i dag?

12

13. Vilken är din favoritjulsång?

last christmas

14. Vilken är din favoritplats?

på fotbollsplanen

15. Vilken plats föredrar du minst?

tandläkarn

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

jaru, långt borta trorja

17. Vad skrämde dig om natten som barn?

att de va nått under sängen, mörkret & clowner.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?

ingenting.

19. Hur stor är din säng?

typ, vet inte :D 

20. Har du stationär eller bärbar dator?

båda

21. Sover du med eller utan kläder på dig?

med 

22. Hur många kuddar har du i sängen?

4 - 5 

23. Hur många landskap har du bott i?

ett 

24. Vilka städer har du bott i?

Hudik 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?

strumpooor 

26. Är du social?

de beror på mitt humör.

27. Vilken är din favoritglass?

päronsplitt, eller daim eller dumle:) 

28. Vilken är din favoritefterrätt?

måste nog bli glass & chokladsås, eller kladdkaka :D 

29. Tycker du om kinamat?

ibland.

30. Tycker du om kaffe?

ibland 

31. Vad dricker du till frukost?

äter inte frukost, men juice isf 

32. Sover du på någon särskild sida?

jag sover på magen 

33. Kan du spela poker?

ja men jag suger 

34. Tycker du om att mysa/kela?

ibland 

35. Är du en beroendemänniska?

yes.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?

ja 

37. Vill du ha barn?

ja 

38. Kan du några andra språk än svenska?

ja, typ lite spanska & engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans?

ja 

40. Föredrar du havet eller en bassäng?

båda.

41. Vad spenderar du helst pengar på?

resor 

42. Äger du dyrbara smycken?

nej de trorja inte 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?

112 på liv & död 

44. Kan du rulla med tungan?

vet inte vad de e 

45. Vem är den roligaste människan du känner?

borde nog vara anna 

46. Sover du med gosedjur?

nej 

47. Vad har du för ringsignal?

coconut tree
rihanna - take a bow 

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?

yes

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?

min morgonrock

50. Flirtar du mycket?

nejj 

51. Kan du byta olja på en bil?

haha verkligen inte! 

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?

nej! 

53. Vilken var den senaste boken du läste?

ingen aning

54. Läser du dagstidningen?

nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning?

nej. 

56. Dansar du i bilen?

inte så ofta 

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?

venne 

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?

min maskara. 

59. När var du i kyrkan senast?

när vi hade konfaträff ngn gång

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?

har ingen favoritlärare.  

61. Hur länge var du campat som längst i ett tält?

nåra nätter med lisa.

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?

var nog tjejerna i laget idag.

Av Evelina - 28 april 2011 23:49

flera gånger har jag försökt,

är det ingen som kan se mitt rop på hjälp,

kan ingen bara ta mig långt härifrån,

bort föralltid.

jag vill inte ha någon nu,

jag vill vara ensam, helt ensam,

jag vill tänka igenom mitt liv,

jag vill börja om från ruta 1.

glömma allt som var,

bara börja om & göra rätt från början.



Av Evelina - 26 april 2011 00:13

jag & amanda badade första gången för i år den 24/4-11   ,

det var väldigt kallt kan jag lova!  

Av Evelina - 20 april 2011 08:03

tjena tjabba.

närå,

men nu äre så att jag har jätte brottom,

ska iväg till skolan & göra spanskaprov nu, som jag garanterat kommer klara, så som jag har pluggar.

haha nä jag skoja, kommer gå skit,

sen ska jag iväg till krogen & vidare till edsbyn så jag hinner inte blogga mer förens ikv, kanske!!

men om jag får lust så slängfer jag in ett inlägg på skolan,

men nu ska jag springa iväg till skolan.

puss

Av Evelina - 19 april 2011 19:29

charlie sa åt mig att gå ut & spela fotboll med han nu,

men slänger in ett snabbt inlägg,

visar att jag lever & att jag ska stå åt korskrogens damlag imorgon mot edsbyn,

wiho, hörs.

Av Evelina - 18 april 2011 19:49

några bilder från damlagets match igår.

 

                 

Av Evelina - 17 april 2011 09:04

igårkväll tänkte jag lägga mig vid 23 typ, för att jag ska spela 2 matcher idag,

istället så låg och och smsade med A. tillslut fattade jag inte vad hon skrev längre då hon bara skrev typ : hungrig hunrid du:)?

så jag började bli lite orolig, när jag ringde upp henne & frågade vad hon gjorde,

hon började prata om att det var : 1,2,3, 1,2,3,4,5 stycker poliser där, det var slagsmål och skit,

ah massa sånt,

jag sa åt henne att hon skulle hem, så det inte hände nått, (då jag märkte hur full hon var)

sen så ringde jag upp henne typ 10 minuter senare, då satt hon på bussen påväg till en kompis iallafall,

klockan blev 02.30 innan jag kunde komma till lugn & ro och sova, då jag visste att hon var trygg,


jag undrar jag lilla vän,

vad du gör med dig själv.

det här kommer bita i dig i slutet..


jag älskar dig.

Av Evelina - 15 april 2011 21:25

Pälle ringde för typ 1 timme sen & sa att jag skulle med till Sundsvall med damerna och spela match,

han hade pratat med min hälsingetränare & dom hämtar upp mig efter hälsingematchen på söndag, vid 15 ungefär..

jag är ännu nervösare nu, och vet att jag kommer har fett jävla ont efter matcherna & vara sjukt trött.

så äre när man står i mål...

eller?

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards