LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under maj 2011

Av Evelina - 20 maj 2011 14:03

fick 18 rätt på matteprovet, blev ett G+, var ETT poäng ifrån VG,

blev skapligt arg då.

jaja..

ikväll ska jag packa åså, ska iväg till Frösön(Östersund) imorgon och spela fotboll, iomed att jag tydligen är medlem i damlaget nu så..

man bah : visst, var berädd på en fet förlust!

aja,

nu så ska jag göra något annat.

hej.


Av Evelina - 17 maj 2011 21:30

did someone break your heart inside?

you're in ruse.

give up the fight.


dom här dagarna  har nog aldrig varit så jobbig nu som dom var för några år sedan.

11/5-10 ETT år sedan du föddes, och jag fick inte ge dig något på din 1års dag, för du fanns inte här bland oss, du stannade inte kvar.


17/5-09 TVÅ år sedan du och jag blev ett tillsammans, storasyster & lillasyster. Det var den 17/5-09 vid 23 tiden vi låg och smsade, jag sa något i stil med : hde du varit min storasyster hade jag varit ännu stoltare.

och fick till svar typ : jag är din storasyster

redan innan dom smsen kommer så sa vi föralltid, vi gav varandra massa löften, men dom svek, våran starka vänskap blev för svag, vi orkade inte hålla ihop, jag vill verkligen få tillbaka allt, jag ber varje dag om att du ska förstå och förlåta mig. för jag har aldrig känt såhär för en vän/storasyster förut.

det var under ca ½ år, vi låg varje natt och skrev långa sms till varandra, om hur mycket vi betyder för varandra o hur mkt vi älskar varandra,

jag har kvar, nästan varenda jävla sms, och det gör så fruktansvärt om att läsa dom, var allt bara på låtsas? du som var mitt ljus i mörkret, min räddare i nöden, du som fick mig att stanna upp och titta runt om mig, jag är inte ensam. Jag hade dig, jag hade er.

Men det var något jag inte kunde se, jag visste verkligen vart jag hade er, det var du som alltid sa : ring mig när du behöver.

men ja vågade inte, jag vågade aldrig ringa.

dom 2 gånger vi umgick själv, helt ensamma, jag saknar det, saknar det så himla mycket.

den rosa hårsnodden som jag sa till dig : den här ska jag aldrig ta av mig.

det sa jag den 21/7-09.

den sitter fortfarande på min vänstra handled, den är helt utsliten, har aldrig tagit av den, har haft på den hela tiden, och varje dag när jag ser e så tänker jag på tiden vi hade.

snälla förlåt mig, jag vet att det blev såhär av en andledning, men jag vill verkligen få tillbaka allt, bara jag ser dig skriva vill jag gråta, bara jag hör ditt namn så kopplar jag bort.

jag vill inte. jag har kämpat här, i snart 1½ år UTAN dig, men jag kämpar inte för mig, inte för fotbollen, inte för familj, vänner eller något annat som existerar i min värld.

jag kämpar för något som aldrig kommer komma tillbaka, jag kämpar för oss.


TVÅ år idag storayster, jag älskar dig över allt.

       

Av Evelina - 17 maj 2011 08:01

hej, jag suger på att blogga & sitta vid datorn,

meeen, ikväll kommer de iaf bilder sen ljusdals if - teamhudik's matchen som slutade 2-1 till oss :)
jag har duktiga tjejer ja,


& justja, mapa har köpt moppe till mig, gäller bara att kirra kortet nu!

Av Evelina - 11 maj 2011 22:45

Idag skulle du fylla hela ETT år. Ett år, jag förstår inte, nyss kom ju du & S hem från BB, hur hon gick fram och tillbaka förbi mitt hus med dig i vagnen framför sig, jag kom fram och tittade på dig, du var så vacker när du låg där i din vagn, så himla vacker var du. nu ser jag aldrig att du åker förbi i din lilla vagn, jag hör aldrig att du gråter, ser aldrig när du skrattar, kan inte komma och titta på dig när du ligger i din lilla gunga, sen kom bara den där vändningen, när allt bara blev svart, du lämnade oss.

den 16/7-10.

varför i hela världen gjorde du så mot oss :(?
bara under en snabb stund så var du borta, du hade somnat in.

jag älskar dig, jag saknar dig, jag behöver dig.

men hoppas du har en bra ettårs dag där uppe.

snart kommer jag, snart har jag samlat modet.

ord kan inte beskriva saknaden till dig, inget kan inte beskriva hur mycket jag vill ha dig tillbaka,

men bara du vet att jag älskar dig så räcker det länge..!



jag vill inte leva utan dig :'(

Av Evelina - 10 maj 2011 07:56

hej, förlåt att jag varit så borta, har inte suttit vid datorn någonting typ, rätt skönt.

men jag sover dåligt & tränar för mycket,

bara under helgen så tränade/spelade jag fotboll i 7½ timme,

så det har varit/kommer bli såhär för mig den senaste tiden :

fredag 6/5 - seriepremiär match med damerna mot teamhudik. 1½ h

lördag 7/5 - tillslagsträning. 3 h

söndag 8/5- dubbelpass träning. 3 h

måndag 9/5- träning 1½h

tisdag 10/5- DM match med damerna mot Järvsö. 1½ h

onsdag 11/5 - träna med pappa ca 2 h 

torsdag 12/5 - seriepremiär med mitt lag mot Ljusne!!!! 1½ h

fredag 13/5 - vila

lördag 14/5  träna insparkar m.m med pappa ca 2h

söndag 15/5 - hälsingeträning ca 1½ h, match med damerna mot selånger, 1½h

 

på 10 dagar kommer/har jag träna/spela fotboll 19 timmar.

 

min kropp e typ död.





 nu måste jag dra te skolan fort som faan!

sen hem på lunchen, släppa ut hunden,

sen till skolan igen,

ha 2 lektioner, sen dra hem, packa, gå till 84an, långt bort, sen hämtar pappa mig,

stresssss

Av Evelina - 4 maj 2011 07:59

jag vill soooova.

har varit i skolan måndag, tisdag & ska snart dit nu, har prov idag, redovisning igår, måste jobba matte tills provet n'ästa vecka, trorvi hade nå spanska sak idag :o som inte jag visste om.

igår hade jag utvecklingsamtal, alla skriver typ att jag måste tro på mig själv,

man bah : tjooosan, jo visst. de går ju bra...


aja, nu ska jag sticka till skolan.

sen träna ikv, dubbel pass på 3 h? - aah kanske de.

hörs häj.

Av Evelina - 2 maj 2011 22:46

du är en av världens bästa människor, det vet du att jag tycker, och för att jag gör såhär är verkligen inte för att jag vill dig ngt illa, mennär jag ser att det är JAG som får dig att inte må bra, varför ska vi då ha kontakt? varför ska vi prata då, när jag bara får dig att må sämre, ser du inte det själv? jag mår verkligen dåligt av att inte ha dig här, här vid min sida,

men det här är nog det bästa.. förstå mig, snälla, jag vill att allt ska bli bra för dig.

vänd dig om vännen, glöm våra tider vi hade. Snälla bit ihop fastän lögnerna jag sagt kanske svider. Men jag lovar, du glömmer mig med tiden.
jag lever ett liv i skuggan av sanningen och på natten kan ingen bevittna förvandlingen.
men du har ändå sett när det varit något, alltid funnits där, men jag har många gånger dragit en lögn och sagt att det är bra,
när jag ljuger sådär så är de inte du som såras i slutet.
vill att idag blir till igår och att jag tog vara på den dagen riktigt, dagen med dig.

Dagen jag dör, snälla du, vill du vara rosen på min kista? tänker hålla dig vid liv, aldrig låta dig vissna.


Jag älskar dig, det kommer jag alltid göra..
det får vara såhär nu, jag orkar inte kämpa mer..

Av Evelina - 2 maj 2011 22:39



DET ÄR FAN OTROLIGT, SÅ JÄVLA VÄRDELÖST!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards