LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under september 2011

Av Evelina - 13 september 2011 08:00

här var jag mellan den 26 juni & 1 augusti, det förändrade mitt liv.

 

 

Halmstad elitlägret 2011.

 

 

Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Av Evelina - 12 september 2011 19:23

tänker ta livet av mig.


är så ledsen och arg.

nu har jag vilat snart EN vecka,

den här tiden för en vecka sedan stod jag i målet på a plan tillsammans med mina 95-96-97or, vi spelade fotboll, vi kämpade, vi mötte ljusne och vi vann.

samtidigt som om några timmar för en vecka sedan låg jag och skrek och grät i min säng, visste inte vart jag skulle ta vägen, kunde inte röra benet, hela kroppen skakade och jag var rädd. Dagen efter låg jag kvar i min säng, klockan var närmare 14 när vi åkte in till akuten, där fick jag vänta i ca 1 h, sedan kom nån som tröck, vred drog och tittade på knät..

jag hörde hur han sa till pappa '' det är posetivt med minisken''

YES tänkte jag, inte minisken, fan vad skönt.

när jag sedan kom på att posetivt betyder negativt inom sjukvården och då bröt jag ihop.

orkar inte vänta mer, orkar verkligen inte.

känns så jävla världelöst att man ska behöva ha ont såfort man går lite.

kan inte tänka posetivt, ser ingen mening.

hejdå!


 

Av Evelina - 12 september 2011 19:21

GYMNASIEVALET!

 

Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Av Evelina - 9 september 2011 19:00

   

 

Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Av Evelina - 8 september 2011 22:04

allt är åt helvete,

känslan försvinner inte, leker så jävla glad, men allt är åt helvete, och det är ingen som ser det,

skulle egentligen kunna gråta oavbrutet då ingen ser på.

men att jag är stark är allas förväntan,

snart får dom se hur fel dom hade,

för det kommer en dag när jag slutar kämpa,

då är de jag som slipper känna all den jävla smärta o skit jag går igenom,

åt helvete med allt å cp!

Av Evelina - 8 september 2011 10:01

sitter på engelskalektionen, meningen att vi ska prata om 11 september 2001. men jag o annie bloggar istället, hihi..

nä nu ska jag leta reda på nå svar kanske...

sen ska jag till tandregleraren ioch spänna min jävla tandställning...

slutar 13.40 idag, soooft.

 

Av Evelina - 7 september 2011 20:10


  

Av Evelina - 6 september 2011 17:48

Tar med mina 2 nya bästavänner - krycka 1 & krycka 2, till Ljusdal för att kolla på mina brudars träning, känns förjävligt att jag inte får träna eller spela på 10 dagar!Kommer ha så tråkigt att jag kommer ruttna!Var iallafall in på akuten idag.. Kan vara en början på en skadad minisk, eller en rejäl inflammation..Hoppas verkligen det bara är tillfällig smärta.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards