LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under oktober 2011

Av Evelina - 26 oktober 2011 22:36

Hej vänner;)Ligger i sängen och kollar på tv, är sjukt trött och har börjat fått smärtor i knät nu igen,Men men. Idag på skolan så åkte vi och bada, simmade 6 längder bröst och 2 rygg, gjorde inte smärtan bättre. Men nu ska jag sluta klaga och sova :) puss o godnatt 🐸

Av Evelina - 26 oktober 2011 09:15

sitter på No lektionen och skriver labbrapport om hur mycket salt det behvs för att en potatis ska kunna flyta.

går skit..

men ska fortsätta nu,

annie hälsar.

hörs.


Av Evelina - 24 oktober 2011 22:29

Innan du dömer mig:

Ta på dig mina skor.

Gå samma gator som jag gått.

Bearbeta förlusten av människor jag förlorat.

Orka med alla känslor och alla händelser som jag erfarit.

Snubbla på alla stenar som jag snubblade på.

Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde.

Efter allt detta kan du döma mig eller mitt liv.


Säg inte allt för mycket till den du litar på,

För den du litar på litar också på någon annan'

Av Evelina - 21 oktober 2011 07:09

Sista dagen på praoen idag.Ska bli skönt.Till ett annat ämne- Igår fick jag ett beslut som nog kommer förändra mitt liv,Och det var ibget bra beslut..Det är hemskt,Legat och gråtit hela natten, vill inte förstå bara.:(

Av Evelina - 19 oktober 2011 19:44

Förlåt att jag är så dålig på att blogga, men har faktiskt en anledning till varför jag inte gjort de..- har inte tid.Den här veckan har min dagar bestått av jobb mellan 8-16 varje dag, hemma vid 17, äter mat, kollar film och somnar.Igår kom farmor och farfar och hämtade mig på jobbet(praktiken) sen åkte jg och Lisa med dom hem och fick farfars godaste pannkakor;)Sedan spelade vi kort till 22. Sen la jag mig vid 22.30I morse klev jag upp klockan sju, då stod frukosten färdig på bordet, tack farmor<3Sen hämtade pappa mig som ändå skulle på sitt jobb, så var jag på is tills klockan 16,Då skyndade jag mig till sjukhuset för att möta pappa som slutat jobbet, sen gick vi på donken,Sen träning med team hudik.JUST NU: ligger jag i ett hett bad och hostar sönder mig..Ha't nice, hörs!

Av Evelina - 16 oktober 2011 17:37

för att blogga nu,

hinner knappt hem från skolan innan klockan blir typ 23/24 och då sover jag..

haha,

tror jag blivit på dåligt humör nu när vintern börjar smyga sig in,

ska försöka knäppa lite kort snart så ni får lite att titta på,

hahaah..

 

Av Evelina - 10 oktober 2011 21:34

Ingenting går framåt nu.. All bara faller ihop..jag blir svagare för varje dag som går och kan inte tänka,Det håller inte.Gråter mig till sömns och stannar inlåst på rummet resten av livet..

Av Evelina - 3 oktober 2011 11:17

på att bloggA..

har lektion nu..

NO,

skitkuul,

älskart....

nä nu ska jag jobba,

hörshej.




jag vet inte vad det är, men jag vet att det gör ont.





Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards