LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juni 2012

Av Evelina - 25 juni 2012 16:09

hde match mot Wallvik igår i 3an,

på hemmaplanen,

fick så iallafall & vinst med 3-0.

nu ska jag snart iväg till mohed fr Dm match oh vara reserv, imorgon ska jag träna med ett annat lag & sen får ni klura ut resten själv.

nu måste jag packa lite,

hej,

Av Evelina - 13 juni 2012 15:43

Skulle inte vara konstigt om ni tror att jag är död eller nått liknande efter min totala bloggbreak.

men jag lever och är starkare än någonsin.

har varit väldigt mycket i skolan den sista tiden innan betygen sattes.

skulle egentligen blivit sänkt i 2 ämnen, men tack vare att lärarna bara jobbat där minst 6 månader så beslutade rektorn att dom inte fick sänka.

så de va skönt,

vad jag vet just nu så går jag ut 9an med 3 MVG,3 G & resten VG.

förhoppningsvis är de så.

måste även säga att jag fick en chock när jag fick ;MVG i idrott, men de är ju bara posetivt så :)


nu håller jag på att göra mig iordning för jag ska snart iväg på avslutningsmiddag med min ''kära'' klass.

kommer vara tufft att säga hejdå till alla imorgon,

men de kommer samtidigt vara väldigt skönt att gå vidare till nya möjligheter & ny miljö.

men så ni vet så lever jag & livet är underbart!



Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards