LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juli 2012

Av Evelina - 30 juli 2012 23:47

Hallå, orkar inte skriva så mycket,
Umgåtts med linn & Oskar<3 i lördags och söndags, idag var de match som stod på listan och järvsö stod för motståndet, jag spelade inte idag vilket jag redan visste, men var ändå där och hejade på tjejerna:)
Vi vann med 5-0 och leder serien på målskillnad!
En tjej från Järvsö skadade nacken&käken, så kom ambulansen, och då dom satte på en krage på henne så föll jag ihop, är så sjukt svag för sånt:(
Så jag fick en liten svacka och svimmade till, men de har gått över nu iallafall.
Nä nu ska jag sova för imorgon bär de av till stockholm!!!

Av Evelina - 30 juli 2012 14:26

You make me feel like I'm living a teenage dream.

Av Evelina - 30 juli 2012 13:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 28 juli 2012 00:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Evelina - 27 juli 2012 22:55

Dagens låt: Miley Cyrus – When I Look At You

Dagens frisyr: uppsatt i knut,
Dagens smink: mascara
Dagens klädsel: jeans shorts & tshirt
Dagens roliga händelse: var väl nått
Dagens planer: sitta här bara
Dagens vill ha: stenhård träning.
Dagens saknad: melissa,annsoe,sabina,oskar & angelica<3
Dagens drog: inget egentligen
Dagens tråkigaste: iskallt i vattnet
Dagens finaste: johanna
Dagens måste: inget
Dagens dricka: lättdryck
Dagens köp: glass
Dagens mat: pastasallad
Dagens kärlek: o
Dagens mående: inte bra
Dagens skratt: inget
Dagens tanke: kom hem<3
Dagens irritationsobjekt: jävla ungjävlar.
Dagens smycke: vanliga halsbandet
Dagens just nu: bloggen & musik
Dagens önskan: att dom kommer imorgon!
Dagens längtan: tisdag!


Av Evelina - 26 juli 2012 23:55

Hallå där,
Ligger och kollar på tv nu efter en lång, varm dag.
Har städad nästan hela dagen men har hunnit med att sola också.
Medan de andra åt grillat till middag så nöjde jag mig med potatis,
Hatar kött.
Iallafall så var de träning ikväll också, skönt som bara den, sjukt härliga brudar i laget också, men måste påstå att inga tjejer klår dom i Ljusdal<3
När jag kom hem duschade jag sen kollade jag & pappa fotboll.
Har somsagt lagt mig men är inte ett dugg trött så vet inte vad jag ska göra nu.
Kanske spela lite tv spel?

Av Evelina - 24 juli 2012 00:26

Ikväll var jag somsagt på fotboll, blev 1-1 mellan lif & TH,
Trodde hudik skulle vara bättre men dom tror för mycket dom med..
Efter matchen gick jag till ljusdals tjejerna och snackade lite, har saknar dom nå otroligt!
När vi kom hem så la jag mig framför tvn & kollade på Wallander, den va bra men har sett den så många gånger.
Den slutade för en stund sedan så nu har jag krupit ner i sängen och ska sova,
Imorgon vankas de lite extra jobb & sen lite bad innan de är dags för träning!!!!!!! Längtar!!!!!
Nu ska jag ta en tupplur tills imorgon, men jag hatar att de är så varnt på mitt rum fast jag låter fönstret stå öppet tills typ 17-18 på eftermiddagarna,
Vågar inte ha öppet på nätterna , så som jag är..
Aja måste sova ändå.. godnatt!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards