LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 22 juli 2012

Day after day, year after year.

Av Evelina - 22 juli 2012 00:18

Dagens låt: inte lyssnat på musik idag faktiskt.
Dagens frisyr: uppsatt i knut,
Dagens smink: ingen
Dagens klädsel: jeans shorts & tröja
Dagens roliga händelse: inget idag
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: träning
Dagens saknad: ANGELICA!!
Dagens drog: solen
Dagens tråkigaste: att de blåser så mycket
Dagens finaste: Angelica<3
Dagens måste: sova
Dagens dricka: drickyoghurt & lättdryck.
Dagens köp: glass
Dagens mat: potatis
Dagens kärlek: ingen
Dagens mående: sådär
Dagens skratt: inget
Dagens tanke: tränatränaträna
Dagens irritationsobjekt: mitt knähelvete
Dagens smycke: vanliga halsbandet
Dagens just nu: bloggen, & tv
Dagens önskan: att de blir finväder imorgon!
Dagens längtan: tisdag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards