LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under september 2012

Av Evelina - 29 september 2012 23:27

Dagens låt: Who you are - Jessie j
Dagens frisyr: utsläppt bara
Dagens smink: inget
Dagens kläder: underkläder, shorts & tjocktröja.
Dagens roliga händelse: inget
Dagens planer: sova
Dagens vill ha: pojkvän
Dagens saknad: ida<3
Dagens drog: tv'n
Dagens tråkigaste: trött
Dagens finaste: Sanna
Dagens måste: sova
Dagens dricka: vatten
Dagens köp: inget
Dagens mat: potatismos&köttbullar
Dagens kärlek: ingen
Dagens mående: dåligt
Dagens skratt: inget
Dagens tanke: glöm mig
Dagens irritationsobjekt: knät!
Dagens smycke: vanliga halsbandet
Dagens just nu: bloggen & tv.
Dagens önskan: att sommaren blev längre
Dagens längtan: jullovet & Idas bebis<3

Av Evelina - 26 september 2012 15:43

Hallå, de var ett tag sedan jag bloggade nu..
Iallafall så rullar livet på som vanligt, grävde ner mig ett tag men nu är jag stark igen.
De enda instabila i mitt liv nu är mitt förbannade knä som jävlas.
Iallafall igår så skrev jag klart 2 uppsatser som skulle vara klara idag.
Idag blir det bara en slappa-dag.
Imorgon börjar vi dagen med yoyo test,
Sen träning på kvällen,
På fredag börjar vi dagen med gym och sen Coopertest på idrotten..
Sen på kvällen ska jag & Sanna på hit chili:)
Är skapligt less på skolan redan, less på fotbollen & allt. Men måste försöka hitta tillbaka:)

Av Evelina - 12 september 2012 17:27

2 år sedan gumman, vi saknar dig!

Av Evelina - 6 september 2012 02:10

Har världens finaste vänner<3

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards