LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under oktober 2012

Av Evelina - 29 oktober 2012 18:35

Av Evelina - 29 oktober 2012 18:33

Har varit världens sämsta början på höstlovet!
Har inte vågat gjort något efter de som hände igårkväll så jag har bara varit inne & tittat på film, har kollat på Hercules, sett klart på smurfarna & jag saknar dig, nu ligger jag & kollar på 112 på liv & död.
Var ute en stund idag och busade med Ludde i snön, han älskar det verkligen.
De känns som om klockan är typ 22, fast den är bara halv sju..:(
Imorgon ska jag kolla på nya fotbollsskor och sen träna med TH.. Allt för att bara hålla igång!
På torsdag är det träning med mitt finaste lag, högssk! Ååh kärlek!!
Behöver ingen jävla kille, bara jag har min fotboll!

Av Evelina - 29 oktober 2012 10:11

Justja, fick även mitt studiebidrag idag! Skönt att alltid få den 28.. Haha..
Hjälpte Mapa att jobba lite igår här hemma,
Vi ska sätta upp en glas vägg i badrummet så jag skulle dela på domdär glas rutorna, & en var redan trasig sen innan & då är de väl klart att jag ska skära mig på den & blöda som en gris-.- men de va faktiskt jätte roligt att hacka & hamra och slita isär plattorna, fick ut min aggression på dom;)

Av Evelina - 29 oktober 2012 10:07

Den vita snön har börjat lagt sig över vårat fina Hälsingland nu också.

De har snöat konstant så länge jag har varit vaken, sen 06.45 Tur att de inte är nå snöstorm eller tung snö, men ändå varnar dom om att de kommer bli värre ikväll.. Gruvar mig lite..
Man kan inte göra någonting här ju..
Vi har 15 grader inomhus och kan inte göra något åt det.. Längtar tills värst nya kök & badrum & hall är klart!!
Just nu ser allt ut som en röra-.-
Nu ska jag gå & lägga mig igen, har ju trots allt varit vaken i ca 3.5 timme redan..

Av Evelina - 28 oktober 2012 11:48

Idag fyller min fina stjärna 17 år! Finaste bästa vännen!
I love you!

Av Evelina - 26 oktober 2012 21:15

Har fortfarande sånt sinnessjukt dåligt samvete för vad som hände för en vecka sen, haha usch, skäms som fan.
Iallafall så är jag så otroligt JÄVLA förbannad på en kille på skolan, kan spy såfort han kollar på mig & tror att han är så jävla snygg & rolig, men de är du inte lilla du, du är ful som stryk & så jävla FJANTIG! JAG HATAR DIG & DE ÄR JAG STOLT ÖVER.

Av Evelina - 22 oktober 2012 22:08

5 år utan min stjärna idag, saknar dig extremt mycket! Har gråtit hela natten, är förlorad utan dig, du är mitt allt!

Av Evelina - 20 oktober 2012 22:21

Kunde nog inte haft en bättre fredag!
Gick i skolan, åkte hem, duschade & packade, åkte till Sanna,
Förfestade i Iggesund & sen tog vi våra flaskor & drog in till stan, frös ihjäl & gick in på g-festen.
Vi gick & la oss vid 3 inatt och vaknade vid 11, men sen låg vi och halvsov till typ 15.. Haha.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards