LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under februari 2013

Av Evelina - 20 februari 2013 21:38

Saknar dig, luften är så tung utan dig, kan inte andas..

Av Evelina - 19 februari 2013 06:17

Idag är det en morgon som jag önskar bara flög förbi, orkar vekligen inte kliva upp & iväg till skolan.. Helst av allt vill jag ligga kvar under mitt täcke, i min varma säng & sova förevigt..

Av Evelina - 17 februari 2013 01:29

Undra va jag gör vaken nu..
Vaknade ju vid 09 imorse så förstår inte varför inte jag sov sen typ 23. Haha. Men är så fruktansvärt uttråkad samtidigt som jag är svintrött.. Ska krypa ner & titta på tv eller så nu tror jag,
Godnatt på er:)

Av Evelina - 16 februari 2013 20:12

Såg nu att jag hade gett er ett inlägg inatt när jag kom hem? Haha..
Ja som jag kanske skrev så hade vi skitkul igår/inatt men mådde som förtjänat imorse.
Skönt att kunna festa bort den vardagliga smärtan för en stund, nu har jag dock ont i svanskotan & handen efter att jag tippade baklänges på Sannas golv igår påväg från kylen. Haha. Nä vi hörs.

Av Evelina - 16 februari 2013 03:13

Har kommit hem ,& krupit ner under täcket nu, haft en underbar kväll & jag mår bra, ganska iallafall..
Måste lära mig att dricka med riktig måtts.. Haha.. Så kan tyvärr inte säga vad jag gjort för jag minns inte mer än att jag pratade med Erika & att jag gick till busstationen för 1 timme sen typ.. Hahah..
Nä nu somnar jag, godnatt fina nI!

Av Evelina - 14 februari 2013 08:42

Tänkte slänga in ett inlägg & önska er en bra alla hjärtansdsg, alla ensamma & icke ensamma.

Min <3 dag tillbringas i skolan, hem & plugga & på träningen, nästan lika bra som en pojkvän.. Haha.

Av Evelina - 13 februari 2013 23:11

Hörs i nästa liv fuckers

Av Evelina - 11 februari 2013 22:33

Hade ett litet bloggbreak där på några dagar,

var riktigt skönt, var påväg att blogga flera gånger under helgen men hindrade mig själv,

kände att jag hade åkt iväg för att komma bort, då ska jag inte låsa fast mig vid nått som får stanna hemma,


I fredags efter skolan så åkte jag hem, fikade, packade och åkte och hämtade upp morbror,

sen åkte vi mot Luleå, var framme kring 02.00 på fredagnatt,

då pratade vi lite, sen somnade jag framåt 04.30, hade sovit rätt bra i bilen så hade svårt att sova.

sen klev vi upp vid 09 på lördagen, åt lite, duschade och sånt, sen åkte jag, mamma & Erika ner på stan medans charlie & morbror körde grejer från charlies gamla lägenhet till den nya :)

Dom hade förövrigt en jättefin lägenhet tycker jag, tur att han bor med 2 tjejer så han slipper inreda själv ;)

ja iallafall, så hittade jag lite småsaker på stan,

sen åkte vi hem & gjorde nått, minns inte vad, tror alla sov ett tag, haha.

sen åkte jag, charlie & Erika och handlade mat & lite sånt så dom kunde fylla kylen,

sen så vid 19.30 gick vi ner på en restaurang och beställde mat, de va jättegott, sen gick vi till lägenheten och där la sig alla i soffan och var så mätta, haha!

sen somnade en efter en, haha!

sen igår så vaknade vi vid 10, då klev vi upp & åt frukost, packade och donade lite, jag och charlie åkte iväg och hämnade de sista sakerna från den gamla lghn.

sen så fikade vi lite sen åkte vi på innebandy i 1 h innan de va dags att åka hem och duscha & åka mot tåget..

kändes hemskt jobbigt att åka därifrån för jag stortrivdes hos min storebror & Erika..

tåget gick vid 18 från Luleå & vid 05.20 var vi hemma i hudik, så de var ju några timmar, men mest så såg jag på film & sov!

imorse när jag kom hem, var hemma vid 06, så la jag mig & sov till 11,

sen klev jag upp & donade lite, men de är klart som fan att såfort man kommer hem så är de bråk och tjaffs & skit som ska sänka en från toppen till botten på 1 sekund.


nu ska jag lägga mig och titta på film, men först ska jag läsa rätt mycket, har lite kvar & bokrec. ska vara klar på fredag, så hurryhurry!

 


     

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards