LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under mars 2013

Av Evelina - 21 mars 2013 08:47

Torsdag Idag, en dig närmare helgen!!
Är påväg till skolan nu, börjar om ca 1 timme med svenska, sen har vi lunch, klassråd,naturkunskap & matte, på matten åker jag iväg till arbetsterapeuten & kollar upp tummen å det,
Sen är det träning ikväll.
Hoppas verkligen det går bättre än i måndags för idag tänker jag inte ge mig!
Nä nu måste jag spara batteri, hej!

Av Evelina - 20 mars 2013 06:01

Fyra månader har passerat nu, fyra månader sen du försvann upp till himlen.
Jag hoppas fortfarande att du ska komma tillbaka, jag väntar fortfarande på att du ska komma till busshållsplaten, stå där med en cigg & små le lite då & då.
Jag saknar dig så mycket! Hatar att jag ska tänka på dig hela tiden, men jag kan inte göra annat..

Av Evelina - 17 mars 2013 20:12

Som jag skrev i fredagsnatt så skulle denna helg ägnas till att plugga, plugga & plugga.

och vet ni vad jag har gjort? pluggat, från morgon till kväll..

Igår skrev jag klart rapporten och idag finslipade jag den lite och skickade in den, skrev även klart historia arbetet och skickade in det idag, så det värsta är nu gjort, efter att ha suttit hela dagen igår och hela dagen idag.

Igår kväll såg jag & mapa på Irene Huss, sen var jag rädd resten av natten.. mådde inte så bra igår kväll & de visade sig, som vi anat att jag hade lågt blodtryck..

Imorse när jag vaknade var de bättre, ska kolla ikväll igen och hoppas att de ser bra ut.. Var ut och sprang 2½ km imorse med, inte det bästa eftersom jag höll på att svimma när jag kom hem.. men jag tog mig ut en sväng iallafall, sen pluggade jag mellan typ 12 och 16.30 men nu är de somsagt klart.

Efter de så pluggade jag ytterligare, ska försöka läsa 60 sidor ur engelskaboken ikväll.. vet inte om jag  kommer lyckas, men ska somsagt försöka..

Har försökt mig på lite spanska med men huvudet är alldeles för trött för att plugga och jag har bara ont..

orkar inte engagera mig nått nu, orkar inte ens skriva mera.

hejdå


Av Evelina - 16 mars 2013 00:29

Det är ett under att folk fortfarande tittar in på min blogg, den har varit döende i två veckor, men nu kanske den återupplivas..

har hänt en hel del på dessa två veckor,

första veckan efter förra inlägget var det ju lov,

spenderades mestadels på träningar och hemma, har försökt pluggat lite åså med, har gått sådär..

på lördagen förra veckan så tränade jag först med tjejerna sen åkte vi till pizzerian och åt tillsammans, det var riktigt mysigt, kändes som om jag verkligen behövde det,

efter det så åkte jag till farmor&farfar och var där lördag & söndag.

I måndags började skolan, jag började den dagen med en fruktansvärd huvudvärk och illamående,

men pallrade mig upp ändå & iväg till skolan, tränade på kvällen åså som vanligt,

tisdagen började på samma sätt, & det satt i hela dagen, började få ont i nacken igen åså,

onsdagen låg jag hemma, sov från 00 på natten till onsdag, till 13.30 sen

då klev jag upp, försökte äta lite åså, åkte till iggesund för att jobba som jag hade lovat laget, där fick vi torka 800 plaststolar, koka 1500 koppar kaffe och servera fika till galna människor, bästa på hela kvällen var att jag träffade Foppa och att finaste Erika var med hela tiden!

Sen åkte jag hem & duschade och sov,

sen igår så vaknade jag med samma huvudvärk och illamående igen, men åkte till skolan ändå och försökte iallafall,

blev svimfärdig första lektionen och trodde jag skulle dö på riktigt, åt lite mat och sen försökte jag mig på nästa lektion men de gick inte alls, blev blek och försvann lite då & då kände jag, så pappa kom och hämtade mig och jag fick åka hem,

somnade på en gång hemma, sen vaknade jag, lika illamående & lika huvudvärk,

missade träningen och allt.

Idag fick jag inte åka till skolan, utan jag fick åka till hälsocentralen istället för att kolla upp nacken åså,

fick inget riktigt svar på varför jag mådde så illa och varför jag hade sån huvudvärk, och inte heller varför jag fortfarande har nacksmärtor eftersom skadan blev för två månader sedan..

men fick åka hem med en remiss till magnetröntgen och påväg ut från hälsocentralen fick jag nått konstigt och blev alldeles blek och yr igen.. pappa misstänker att jag får blodtrycksfall, men vi har ingen aning.

Så eftersom jag missat en hel del dessa 2½ dagarna jag missat så kommer jag behöva plugga hela helgen,

kanske erika skulle komma imorgon åh plugga med mig annars får jag plugga själv,

nu ska jag sova innan jag faller ihop, nu blev allt jätte negativt :) hejdå


         



Av Evelina - 2 mars 2013 09:03

Det har varit riktigt dålig uppdatering här men de känns som om jag hatfullt upp varje dag.
Denna veckas träningar:
Måndag: gym 1.5 timme
Tisdag: sprang 4 km
Onsdag: gym 1 tinme
Torsdag: fotbollsträning 1.5 timme
Fredag: fotboll på idrotten 1 timme(innan jag skadade mig)

& idag ska jag, oavsett smärta, ut och åka slalom med Sanna i björnriket,
För det är just där vi är, eller vi är hos mormor & morfar i vemhån.
Kom hit igår & åker hem imorgon,
Ska bli skönt att kunna sova länge på måndag iochmed att vi har lov nu!!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards