LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under september 2014

Av Evelina - 27 september 2014 22:25

sist jag skrev var för nästan en och en halv månad sedan, och då la jag bara in någon lista för att fylla ut tomrummet.


Men nu så tänkte jag
vara lite roligare och skriva om något vettigt, dock har jag inget vettigt, roligt eller spännande att skriva om, men iallafall,

skolan har ju dragit igång, har gått i 5 veckor, påbörjar den sjätte på måndag.

Det har inte direkt rullat på i skolan, det känns fruktansvärt och jag trivs inte alls med något längre.

Men iallafall, matten tar kål på mig, resten av ämnena överlever jag någorlunda men det är inte så att man studsar upp från sängen på mornarna..


Ja, sen vad har hänt mer? Har spelat fotboll, som vanligt, har tittat på fotboll, som vanligt, har sovit, ätit, skrattat, gråtit, älskat och hatat.


Imorgon spelar vi vår sista seriematch för i år.

Vinner vi denna match så vinner vi serien och tar steget upp i tvåan nästa år, sjukt! Detta kan alltså bli tredje året i rad som jag vinner serien!


Sen väntar jag bara på operationstid, jag önskar att det kom ett återbud om typ 3 veckor så jag får operera mig då, så kanske kanske kanske jag hinner fixa körkortet innan.

Har bokat in halkbana och har snart gjort alla faser på teorin, så det är inte alls lång tid kvar.

Sedan ska jag få utredning om jag behöver antidepressiv medicin, och det känns också bra.

Det känns som om livet är på väg åt rätt håll, även om panikångestattackerna är värre än innan.


"Du är den där sportiga tjejen som verkar ha det bra på utsidan, men det är nog ingen som vet vad som pågår inom dig" - min kurator.


Ja, nä hon kanske har rätt.


saksamma,

ska försöka blogga nån mer gång innan 2015.... he he.

hörs


Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards