LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under oktober 2014

Av Evelina - 1 oktober 2014 18:52

Klockan är: 18.52
Ditt namn: Evelina
Födelseår: 1996
Ditt födelseställe: Hudiksalls bb
Spelar du något instrument: nej inte nu
Ligger Skåne i Sverige: ja?
Har du några danska släktingar: inte vad jag vet
Dina första tankar när du vaknar: inte nu igen
Är du hungrig: faktiskt inte
Vart befinner du dig just nu: i min säng
Vart bor du:  näsviken
Är du singel: ja

Vilket land kommer du ifrån: sverige
Din mobiltelefon: iphone 5c
Låt just nu som jag lyssnar på just nu: ingen :)
Antal timmar sömn inatt:  5 ca
Vem är snyggast: liam hemsworth
Vem vill du ha just nu: ingeeeen
Höger eller Vänsterhänt:  högerhänt
Sängdags: när jag är trött
Brukar du svara på kontaktannonser:  nej
Åsikt om jultomten: han finns inte
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: jag vet inte
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Emelie
Pepsi eller Coca Cola: cola!!!
Mjölk i kaffet: ja
Sjunger du: bara för mig själv
Har du varit kär: ja
Är du kär nu: nej
Den starkaste du vet: Linn och Jonna
Vill du gifta dig: ja det vill jag
Kommer du överrens med dina föräldrar: ja
Vad vill du arbeta med när du blir stor: psykolog eller nått inom fotboll
Din hårfärg och frisyr: blondt och jävligt
Skorna du hade på dig idag: converse
Kläder du hade på dig idag: tights, linne, tshirt  underkläder och kofta
Vad har du på dig nu: mjukisbyxor och tjocktröja & underkläder
Favoritfärg på kläder: blå vit och svart
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: dom jag har
Har du rosa kamouflage-kläder: nej!
Tatueringar du har: inga
Piercingar du har: ett i varje öra
Har du glasögon: ja men använder ej
Hur ser din plånbok ut: svart med "diamanter" på
Din perfekta Pizza: beror på vad jag e sugen på

Favoritårstid: sommar
Favoritmat och dryck: vet inte & cola! 
Favoritämne i skolan: Svenska och psykologi
Choklad el. vaniljglass:  choklad
Gillar du när det åskar: nej!

Vad köpte du senast: mjölk
Hur svarar du i telefonen:hej de är evelina
Hur svarar du i mobilen:  hallå, hej det är evelina
Vem ringde senast till dig: Lina
Sov du ensam inatt: nej sov med kissen
Ätit sushi den senaste månaden: usch nej
Blivit slagen den senaste månaden: nej
Klockan nu: 18.58

Av Evelina - 1 oktober 2014 18:44

Vad heter du i andranamn? Marie
Har du några fobier, isåfall vilka? kryp, höjder, att bli lämnad ensam, trånga utrymmen, mycket folkm sprutor
Vilken ögonfärg har du? grön/blå
När strulade du med någon sist? oj, de va typ en och en halv månad sen kanske?
Hur många har du strulat med? hehe de har jag ingen aning om.

Vad ville du bli när du var liten? polis
Vilket är det finaste tjejnamnet du vet? linn, fanny
Vilket är det finaste killnamnet du vet? melwin
Vilken hårfärg hade du aldrig kunnat tänka dig? typ grönt

Har du varit med på tv? inte vad jag vet
Är du blyg? ibland
Vilket är ditt drömyrke? fotbollsproffs eller polis
Hur skulle du beskriva din klädstil? slapp men inte sunkig
Vad har du för mobiltelefon? iphone 5c

Vad skulle du vilja ha just nu? värme och oboy och alkohol och närhet
Vad äcklar dig? blod, fötter, sliskiga killar och mycket mer
Hur ser drömkillen ut? som liam hemsworth
Hur många har du varit tillsammans med? vet inte riktigt faktiskt

Har du sårat någon med flit? kanske när jag var mindre
Vill du ha tillbaka ditt ex? minns knappt vem mitt ex är men nej, de vill jag inte
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? ":*"
Vad har du för bakgrund på mobilen? en bild över havet när det är mörkt ute men massa ljus är tända
Skulle du vilja vara känd? nej jag tror inte det, inte såhär känd som en artist, isåfall känd som fotbollsmålvakt

Vilken linje/klass går du? SA12b
Vilket är ditt favoritskolämne? Svenska och psykologi
Vad är det mest romantiska någon gjort för dig? haha ingen aning
Gillar du romantik? jadå
Är du en bra flick/pojkvän? de får du fråga mina ex

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards