LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under november 2014

Av Evelina - 28 november 2014 21:04

Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende? Som en fulare liten nörd

Vad ska man göra för att få dig irriterad? Ljuga eller såra medvetet

Vad är meningen med livet? att leva det fullt ut skulle jag tro

Har du några komplex? japp

Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv? Att jag bryr mig om hur andra mår

Hur viktigt tycker du det är att vara kär i personen man har sex med? inte så viktigt faktiskt

Skulle du kunna plastikoperera dig? Tror inte de

Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? Var väl närmare 1.5 år

När kysste du någon senast? Idag

Vilken låt går på repeat hos dig? Just nu 'all about the base'

Vilket är ditt favoritämne i skolan, just nu? Psykolog och svenska

Vilken ämne gillar du minst? matte och samhälle,media och kommunikation

Vilken färg har dina naglar just nu? Ingen

Vem är din kändiscrush? ingen just nu

Vilken klass börjar du i? Ingen alls

Favorittid på dagen? Nattetid

Har du blivit jagad utav polisen? nää haha

Är du singel nu? Nej

Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? ja

Vem av dina vänner vet mest om dig? sabina tror jag nog

Vilken är din riktiga hårfärg? blond

Brukar du komma i tid? oftast ja

När gjorde du senast något riktigt dumt? Beror på vad som menas med 'riktigt dumt'

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Andreas Isaksson

Vad faller du för hos det andra könet? personligheten, omtänksam, förstående och tar för sig.

Av Evelina - 21 november 2014 17:30

Älskade dig då, älskar dig nu och kommer älska dig föralltid.

Av Evelina - 17 november 2014 18:27

1. Är du singel?  nej

2. Är du lycklig? jadå

3. Är du uttråkad? japp

4. Är du ledsen? lite

5. Är du italienare? nee
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? nepp
8. Är du en cooling? alla dagar
9. Är du från Irland? nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? jaa


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja nu gör jag det verkligen
2. Har du nånsin blivit sårad? ohja!
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? japp
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? japp
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? japp
6. Har du haft en hemlig beundrare? vet inte
7. Är du kär? skoja inte, aldrig varit såhär kär
8. Vill du gifta dig i framtiden? jaa

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund och katt 

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästavänner.
5. TV eller Internet? Internet!

6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? både och, lite varierat

8. Pengar eller lycka? Lycka och pengar.
9. Dag eller natt? natt
10. MSN eller mobil? Mobil.


10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nä
2. Brutit ett ben? nä
3. Gjort nåt du ångrar? jaa
4. Hoppat Bungee Jump? nä men jag skulle vilja
5. Ljugit för någon du tycker om? ja tyvärr
6. Ätit en hel tårta? nee haha
7. Gjort bort dig offentligt? jaa
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? japp
9. Gråtit när ett husdjur dog? jaa

10. Velat försvinna? jaa

Vad såg du på tv sist? minns inte
Vems blogg läste du sist? jessicas
Vad åt du sist? pasta carbonara

Vem pratade du med sist? mamma
Vad sa du? men jag har yoghurten ändå
Vem ringde du sist? adde
Vem messade du sist? adde
Vad läste du sist? denna frågan

Vem pussade du sist? hjärtat

Vem kramde du sist? samma där
Vem bjöd du sist på något? mamma

Vad köpte du sist? cigg och frukt, och choklad till mamsen

Av Evelina - 17 november 2014 17:33

10 favoriter:
Färg: Svart,grå,vit
Mat: mammas,pappas & mormors mat är bäst!
Band: Engmans kapell
Film: Finns så många olika bra

Bok: Det ska bli ett sant nöje att döda dig, cirkeln
Sport: Fotboll
Årstid: Sommaren
Veckodag: Fredagar eller Lördagar
Glassmak: vanilj med chokladkross i
Tid på dygnet: nätter

9 för tillfället:
Humör: Trött men glad
Smak: Tugummismak
Kläder: linne, mjukisar osv
Bakgrund: mitt fotbollslag <3
Nagellack: inget faktiskt
Tid: 17.51
Omgivning: lugn musik
Irritationsobjekt: en person som inte fattar något

8 första: 
Bästa vän: Ida
Screen name: vet inte ens vad de är :)
Husdjur: kanin skulle jag tro
Piercing: Tog hål i öronen när jag var 5 tror jag
Förälskelse: var "kär" första gången när jag gick i 2an 
Musik: tror det va Ateens eller the bubbles
Bil: min första egna är den jag har nu, En Ford
Kyss: minns inte de

7 senaste:
Cigarett
: igår? förrigår?
Mat: pasta carbonara
Dryck: kolsyrat vatten
Biltur: hem från stan
Kyss: Idag
Spelad låt: Super Trouper haha
TV-program: oj, minns inte, har inte kollat på tv på evigheter

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nepp
Brutit mot lagen: haha ja
Blivit arresterad: nä
Badat naken: japp
Varit med på TV: kan ha hänt
Kysst någon du inte känner: haha aa

5 nej tack:

Kläder: Såndär "polotröja" där halsen är skitlång
Mat: äckliga fisksorter, och typ, fläskfilé och sånt äckelkött, säger nej till lever och sånt med
Musik: knepig musik :D
Dryck: vin
Personlighetsdrag: falska personer

4 saker:
Du gjorde igår kväll: tittade på film och myste med hjärtat
Du kan höra just nu: min musik
Du inte kan leva utan: Familj
Du gör när du har tråkigt: ringer hjärtat eller lyssnar på musik

3 personer:
Du kan berätta allt för: mamma, sabina, hjärtat och julia

Du tycker om: min familj, flickvän, vänner, osv
Du inte gillar: såna som inte är snälla haha.

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår! 

1 önskan: Att bli stark och självständig.

Av Evelina - 11 november 2014 15:50

Om bara 9 dagar var det 2 år sedan du valde att lämna oss.

[Bild]

Av Evelina - 10 november 2014 21:10

ja nu ligger jag i soffan och tittar på fotbollsgalan med Ludde sovandes på min mage, så jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg om vad som hänt i helgen.

Ja iallafall, gick i skolan som vanligt i fredags, sen kom morbror och hämtade mig åh då åkte vi på Noise(eller vad de heter) och han bjöd mig på mat <3
Sen när vi ätit klart så skjutsade han mig till hjärtat som var på stan, då åkte vi med hennes bror och handlade och sen hem, då la vi oss på soffan och hon somnade på min mage, minns inte hur länge hon sov där men sen iallafall så kom dom andra hem så hjärtat gjorde mat åt alla och sen åt vi osv, sen minns jag inte vad vi gjorde mer den kvällen? Somnade iallafall halv fem, hahah... Skönt...
Sen vaknade vi vid 11 på lördagen och då gjorde vi nått och sen åkte vi ned på stan och gjorde några ärenden.
Sen åkte vi hem och då kom Maria över en sväng och sen låg vi och kollade på film, sen hoppade vi i duschen och sen gjorde vi oss iordning, sen gick vi till Maria och var där och drack lite, drog en hemsk fylla och spydde 4 gånger.. Stackars gumman som fick ta hand om mig, haha.. Ne men de va skönt att bara vara hemma och dricka, inte nå mycket folk och inga tider att passa :)
Vi gick hem någon gång, minns inte när, men klockan va väl kanske ett eller nått??
Iallafall så gjorde vi det, så borstade jag tänderna osv och vi gick åh la oss, kommer inte ihåg att jag somnade, och visste inte var jag var när jag vaknade heller haha.. Men vi vaknare vid 10.40 på söndagen, då klev vi upp och jag packade ihop mina grejer, sen myste vi till en film tror jag? Eller så var vi bara i köket? Äh ingen aning, jo vi tog oss en återställare iallafall, fint de.. Haha
Sen hämtade morbror mig och då åt jag för första gången på två dygn, eller okej åt en macka på lördagen och drack massor med alkohol, men inte mer än så haha!
Sen åkte jag på träning, va några nya människor där och provtränade så de va kul, förutom att jag brände upp hela benet typ och knät funkade ur :)
Sen fick vi fika och snackade lite :)
Sen åkte jag hem till älsklingen igen och låg där med henne och tittade på nå filmer, sen hämtade mamma mig och vi åkte hem och sen la jag mig åh sov :)

Av Evelina - 5 november 2014 18:15

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? - Sara, linn eller nellie
2. Vad kan du verkligen INTE äta? - lever eller typ saker med konstig konsistens och äcklig smak
3. Vilken var den senaste filmen du såg? - Raise your voice
4. Har du bra självförtroende? - Nej
5. Äger du en onepiece? - två fejkade
6. Snusar eller röker du? - ibland
7. Beskriv ditt drömutseende? smal, med långt blondt hår och snygg klädstil, fina naglar, värsta feminin typ
8. Någon du har kysst. - skriver väl Adde då eftersom jag kysste henne senast
9. Den du saknar. - melissa, Sabina, Jonna
10. Den du senast sov över hos. - Linn
11. Vem skrev du senast med på Facebook? - Linn
12. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? - vet inte ens vad jag har för bild faktiskt
13. Vad väljer du, godis eller chips? - Det beror på vad jag är sugen på
14. Har du rykten efter dig? - de har jag nog
15. Din absolut sämsta egenskap? - Lyssnar inte på när kroppen eller hjärnan säger ifrån
16. Din bästa egenskap? - omtänksam tror jag
17. En låt du är beroende av just nu: - kärleksvisan, Sarah dawn finer
18. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? - hahah tror att det skulle bli lite kallt om du gjorde det xD??
19. Kan man vara vän med sitt ex? - tvek på den
20. Har du kysst en kompis? - jajamen
21. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? - sålänge dom inte förstör för andra så får dom göra vadfan dom vill
22. Har du provat på droger någongång? - inte olagliga droger
23. Vad vill du bli när du blir stor? - en mamma
24. Hade du kunnat ha distansförhållande? -Det tror jag inte, behöver närheten
25. Vad handlade din senaste dröm om? - jag drömde om Adde
26. Vad väger du? Är du nöjd med det? - Tänker inte säga det men alldeles för mycket och nej verkligen!
27. Hur lång är du? Är du nöjd med det? - 166 cm ungefär, nja vill vara mkt kortare haha.. Typ 160 vill jag va
28. Vilken är den bästa svenska filmen? - Föredrar alla wallander, beck, maria wern, johan falk och alla dom filmerna och disneyfilmer
29. De bästa svenska skådespelarna? - Ellen Bergström bland annat!
30. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? - twilight
31. Ditt humör för tillfället? - helt euroforisk
32. Snyggaste manliga kändis? - David Beckham är ju helt ok... men channing tatum också!
33. Accepterar du okända som vänner på Facebook? - sällan
34. Vem kramade du senast? - mammsen
35. Vem träffade du senast? - mamma och pappa
36. Är du kär just nu? - japp
37. Någon du vill träffa. - adde
38. När grät du senast? - igår tror jag, till filmen
39. Sminkar du dig varje dag? - Nej verkligen inte
40. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? - utseende säger dom att jag är lik mamma och humör och beteende är nog lite från båda.

Av Evelina - 5 november 2014 18:00

Jag har absolut inget att göra, eller egentligen har jag jätte mycket plugg, men jag tänkte att jag kunde blogga lite iallafall.
Livet är på topp nu, allt flyter på förutom skolan, men förhoppningsvis blir det ändring på det efter mötet.

Idag åkte jag iallafall till skolan och hade 2 lektioner, sen pratade jag med hjärtat i typ 30 minuter, sen träffade jag min kbt terapeut, sen pratade jag med hjärtat igen hela vägen hem.
När jag kom hem så la jag mig i badet och låg där i typ en timme medan vi pratade igen, älskar att höra hennes skratt, hennes röst!
Sen klev jag upp åh hjälpte pappa med maten, sen kom mamma hem, så har jag typ nyss ätit, funderar på att bada igen, fryser ihjäl ju! Jappjapp, kanske skriver något mer ikväll eller imorgon :)

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards