LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under januari 2015

Av Evelina - 29 januari 2015 18:25

Behöver sommar, sol, bad och sena nätter, behöver energi.

             



Av Evelina - 29 januari 2015 18:04

DU&DIN FAMILJ
Hur gammal är du? - 18 år och nästan 8 månader
Hur lång är du? - 166 cm
Hur mycket väger du? - för mycket
Är du nöjd med dig själv? - nej
Din hårfärg? -blond
Ögonfärg? - blå/grön
Har du några syskon? - ja
Är dina föräldrar skilda? - nej
Är du osams med någon i din familj just nu? - inte osams men irriterad är ja
Är du yngst, mellanbarn eller äldst? - yngst 
Vill du ha syskon? - ja
Vad vill du heta? - nått annat
Hur är du som person? - vet faktiskt inte, kan inte beskriva mig själv
Vad vill du ändra med ditt utseende? - det mesta
Vad är viktigast, insidan eller utsidan? - insidan
Dricker du? -ja
Röker du? -  väldigt sällan
Snusar du? - ibland
Är du helsvensk? - ja vad jag vet iaf
Tränar du något? - rehab...
Vilken är din naturliga hårfärg? - blondt

 

SEX&SAMLEVNAD
Har du gjort något inom sex som du ångrar? - nej
Har du en pojkvän? - nej
Har du någonsin haft en KK? - nej
Har du haft sex med mer än 5 personer? - nej
Är du kär? - ja
Blir du lätt kär? - nej
Är det viktigt att vara kär i personen man har sex med? - nej
Hur ofta har du sex? - haha vet faktiskt inte
Kan man vara tillsammans utan att ha sex? - kan man väl säkert
Vilket preventivmedel använder du dig av? - inget
Hur många riktiga förhållanden har du haft? -2 eller 3
Vill du ha barn? - ja
Har du haft sex utomhus? - nej
I en provhytt? - nej
I en bil? - nej
I någon annans säng? - ja
Hur många har du strulat med på en kväll? - vet inte
Hur var din första kyss? - obetydlig
Vem kysste du senast? - adde
Vem vill du kyssa? - henne
Kramar eller kyssar? - båda är mysigt, man kan pussas medans man kramas

 

DIN TELEFON
Vad har du för mobil? -en vit iphone 5c 
Vad är din ringsignal? - vet inte, har nästan aldrig ljudet på :)
Vem ringde senast? - älskling
Vem ringde du senaste? - älskling
Vem smsa senast? - morbror
Vem smsar du till senast? - sanna
Ringer du hellre än smsar? - nej
Hur mycket % batteri har du kvar? - 71%
Hur mycket pengar har du på mobilen? - har abonemang
Vad är din bakgrundsbild? - på mig och adde
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - Det är ok det:)
Vilka finns i din inkorg? - oj, raderade för ett tag sedan men : Sabina, Sanna, Lina, Cissi, Linn, Bästavän, Pappa, Isabelle, Biblioteket, Eva, Julia, Lisa, röstbrevlådan, mms, IIK gruppen, Älskling, Jwan, Mamma, Farmor, Morbror.
Vad är det första du ser när du går in på foton? - en bild med text på
Vem smsar du oftast med? -Adde eller nå, vet inte
Vem är din 12:e kontakt? -Anette h.
Vad tycker du om den personen? - hon är väl snäll, inte vet jag?

Vem är din 8:e kontakt? - Amanda v
Vad tycker du om den personen? - snäll och söt


DIN KLASS&VÄNNER
Hur många går i din klass? -19 tror jag
Vem umgås du mest med i skolan? - Sanna, Issa och Lina
Vem umgås du mest med hemma från din klass? -ingen
Vem av dina vänner berättar du allt för? -Sabina
Litar du på alla dina vänner? -verkligen inte
Vem festar du helst med? - Linn, Adde
Vem vill du träffa nu? -Linn, Adde och sabina och säkert nån mer

Vem av dina vänner är längst? - iiingen aning
Vem av dina vänner är kortast? - inte de heller
Vilken klass går du i? - Sa12b
På vilken skola går du? - Bromangymnasiet
Har du bra betyg? - Helt okej i guess
Vem av dina vänner umgicks du med sist? -vänner vet jag inte
Vem av dina vänner ska du umgås med härnäst? -ingen aning, umgås inte med vänner
Har du blivit riktigt sviken av en vän någon gång? - ohja
Har du svikit en vän riktigt mycket någon gång? - Det har jag nog
Har du mer killkompisar är tjejkompisar? -
Har du kysst någon i din klass? - parallelklass
Är du en av dom smartare eller en av dom dummare i din klass? lutar nog åt de dummare

 

ANTINGEN ELLER
Sommar eller vinter? - sommar
Höst eller vår? -vår
Chips eller godis? - chips
Datorn eller tvn? -dator
Blond eller brunett? - blond
Rött eller lila? -rött
Svart eller vitt? - svart
Kjol eller klänning? -klänning
Halsduk eller sjal? -halsduk
Kärlek eller vänskap? - kärlek
Öl eller vin? - vin
Cider eller sprit? -båda!
Mjölk eller vatten? - vatten
Thåström eller Hellström? - hellström!!!
Justin Bieber eller Jonas Brothers? -ingen?
Lägenhet eller hus? -hus
Kenza eller Kissie? - kenza
En bästavän eller flera nära vänner? - en bästavän
Paradise Hotel eller Big Brother? -paradise hotel

Av Evelina - 26 januari 2015 20:07

Orkar inte ha ont längre ?

-

Av Evelina - 26 januari 2015 20:06

Av Evelina - 26 januari 2015 18:48

Trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag längtar verkligen efter att få börja rehaba och jobba mig tillbaka till fotbollen nu.

Att haft träningsuppehåll i närmare 7 veckor tär något fruktansvärt på både kroppen och psyket när man är van att träna 4 gånger i veckan. Men att behöva stå på sidan när mina kära lagkamrater är ute på plan och att inte kunna stå i målet och styra laget utan bara heja på från sidan. Det är inte kul, inte kul alls. Och så många gånger jag bara viljat skita i att jag är opererad och bara kliva ut på planen och vara med. Vill bara höra att knät ser bra ut och att det bara är till att rehaba, att rehaben går fort och att jag snart står där på movallen med mitt kära lag. 

 

Av Evelina - 21 januari 2015 18:02

ja, här hände de ju inte så jävla mycket heller.. Haha.
Har varken tid, ork eller lust att blogga längre, eller okej, där ljög jag, har egentligen hur mycket tid som helst men jag tar mig inte tiden att sätta mig och skriva ner om dagarna eller vad jag nu ska skriva om :)

Iallafall så lever jag och jag mår för det mesta bra, bättre än hur det har varit tidigare och det känns ju skönt!
Och vad gör jag om dagarna? Jag går väl i skolan då och då, sover väldigt mycket och umgås med finaste flickvännen!

Nu är det bara 128 dagar till studentresan och typ 223 dagar till själva studenten! Helt otroligt, sedan beger jag mig ut på nya äventyr, vet dock inte vart jag tar vägen men det visar sig.

Haaade

Av Evelina - 16 januari 2015 01:39

Älskar detta, när man vet att man måste sova för att orka upp till skolan, och man verkligen inte kan släppa alla tankar som far runt i huvudet utan man bara ligger och försöker tvinga hjärnan in i sömn men det slutar istället med att man blir helt hjärntvättad och tänker på alldeles för mycket saker och i helt fel banor.

Av Evelina - 16 januari 2015 01:37

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards