LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under februari 2015

Av Evelina - 18 februari 2015 22:07

*vem var den senaste du kramade? Adde
 
* Vem var den senaste du kysste? samma där
 
* Vad gjorde du inatt? Sov nog
 
* Vad gör du innan du ska sova? - pratar med adde i telefon
 
* Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?  nepp för jag har ingen pojkvän :)
 
* Choklad eller glass- choklad
 
*har du några homosexuella vänner? jaa haha...
 
*Har du många vänner från andra länder? jadå
 
*Är du i ett förhållande?  ja
 
*Har du kysst någon idag? ja

*När går gränsen vid otrohet? att man tänker på det överhuvudtaget


*Är du romantisk? nää haha


*Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ohja


*Har du lekt med någons känslor? Jo de har jag


*Hur många har du varit ihop med? 3 eller 4 kanske?


*Hur länge höll ditt längsta förhållande? 2 år


*Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande precis som det är nu


*Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? oj, ingen aning


*Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ingen aning faktiskt haha..


*Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? nej faktiskt inte


*Har du mest blivit dumpad eller dumpat?  båda


*Hatar du ditt ex? nej jag hatar honom inte


*När du vill ha någon, vad gör du? Jag gör ingenting haha


*Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?  pappa och morfar

 

*Vill du ha barn? ohja


*Blir du lätt kär? ibland, ibland inte


*Vad faller du för? ödmjukhet, lite mer framåt, glad


*Hur raggar du? haha, jag raggar inte


*Har du en “utseendetyp” hos killar? skiter i killar


*Vem var din första kärlek? han heter jonathan, vi gick i dagis


*Vad tycker du om att ligga på första dejten? får man göra om båda vill :)


*Vad tycker du om one night stands? haha "Guess it's true, I'm not good at a one-night stand"


*Är kärlek allt i livet? men behöver nog lite kärlek från någon för att orka leva


Av Evelina - 17 februari 2015 19:52

Vilken färg har dina skor? - dom jag använt idag är gråa 
Hur många sms har du skickat med din telefon? -Ingen aning, tror inte man kan se sånt på iphone?
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Ameli
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - De senaste som finns med är äskling, mamma, pappa, morbror, Issa, Gunilla, ungdomsmottagningen, Rebecca och farmor.
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Älskling, sabina, Cissi, Linn, Jwan, Joel, Anders, Sara, storebror, Erika, farmor, banken, jonna, josephine, madde, isa, bästavän, julia, lina-marie, sanna, ebba, gunilla, Isabelle, morbror, Linn, Ron, Rebecca, Felicia, pappa, mamma, moster och IIK.
Vem kysste du senast? - Adelina såklart!
Vem kramade du senast? - Det var nog också henne!
När såg du din bästavän senast? - Flera flera veckor sedan!
Din favoritfilm? - Endless love är jävligt fin, sen älskar jag alla beck, wallander, maria wern osv.
Din favoritlåt? - Just nu är det nog Cheerleder - Omi
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Nej
När vaknade du imorse? - 08.45
Gillar du hästar? - ja de gör jag
Har du ett turnummer? Vilket? - 1, 13
Vem hade du velat träffa just nu? - Älskling, eller bästavän
Vilket är det bästa året hittils? - Det måste nog vara detta år, hittils!
Är du kär? - Nå otroligt!
När drack du alkohol senast? - Förra helgen?
Är du en rökare? - Njae de kan jag inte påstå
Föredrar du snus eller rökning? - Snus
Vad heter du i mellannamn? - Marie
Vilken klass går du i? - Sa12b
Är du oskuld? - 
Ditt favoritband? - State of shock
Din favoritartist? - HH
Thåström eller Håkan Hellström? - Håkan
Göteborg eller Stockholm? - Gbg
Vart bor du? - Näsviken
Vart vill du bo? - I ett annat land.
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Iris - Ronan Keating 
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Banner - Lights
Vem skrev åt dig på msn senast? - Inte en blekaste!
Vem skrev du senast sms med? - Moster
Vem ringde dig senast? - Älskling
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild på mig och min finaste flickvän
Blind eller döv? - döv skulle jag nog säga
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Har inte det betygssystemet längre 
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 47 sen kommer jag dö av hjärtinfarkt eller ta livet av mig
Vad vill du jobba/jobbar som? - ingen aning
Var är dina syskon just nu? - Han är nog antingen i sin lägenhet eller så spelar han innebandy.
Senasta kändisen du såg? - Ingen aning!
Favoritkändis? - Ellen bergström
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - idag
Har du piercingar? Isåfall, vars? - öronen bara
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Naiv - Dani M
När grät du senast? - Idag påväg hem från skolan..
Är du vig? - näe
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? -  oki- mamma
Använder du hårspray? - när jag spelar fotboll
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vill vara i ett förhållande med Adelina, exakt som det är nu.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ja när jag var typ 12
Uppsatt hår eller hängande? - Helst utsläppt, men ibland uppsatt
Vill du gifta dig i framtiden? - ohja
Vilken vän vet mest om dig? - Sabina.
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Ja, usch!
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Linn
Vill du bli modell? - nej
Din bästa tjejkompis? -Sabina och Linn, och Julia.
Bästa killkompis? - Umgås inte så mycket med killar så
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Vet inte faktiskt.
Vem är den perversaste person du känner? - haha vågar inte nämna namn här
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Ögonen och klädstil
Favoritdryck? - cola
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Rosa pantern, redbullvodka eller päroncider
Senaste CD-skivan du köpte? - Oj, minns inte
Har du några plancher i ditt rum? Nepp, inga plancher.
Vad ska du göra till sommaren? - Festa, spela fotboll, leva livet som arbetslös, kanske
Har du haft oskyddat sex? - Behöver inte ha skydd ändå såatt
Hur ofta festar du? - Nästan aldrig längre..
Favoritskådespelare? - Ellen Bergström
Favoritkomiker? - Hatar komiker, fast Ellen är väl lite av en komiker hon å
Klänning eller kjol? - Klänning
Har du varit med på TV? - . Kan hända då vi spelade Gothia cup
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Kollar inte tv på morgonen
Snyggaste kändisen? - Inte den blekaste
Vart vill du resa innan du dör? - USA, Thailand, jorden runt typ.

Av Evelina - 1 februari 2015 18:16

Jag vill spendera varje sekund med dig, du är allt jag behöver för att kunna leva, du är min bästa vän och den som jag håller närmast hjärtat.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards