LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 18 februari 2015

i3jmwlqdö

Av Evelina - 18 februari 2015 22:07

*vem var den senaste du kramade? Adde
 
* Vem var den senaste du kysste? samma där
 
* Vad gjorde du inatt? Sov nog
 
* Vad gör du innan du ska sova? - pratar med adde i telefon
 
* Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig?  nepp för jag har ingen pojkvän :)
 
* Choklad eller glass- choklad
 
*har du några homosexuella vänner? jaa haha...
 
*Har du många vänner från andra länder? jadå
 
*Är du i ett förhållande?  ja
 
*Har du kysst någon idag? ja

*När går gränsen vid otrohet? att man tänker på det överhuvudtaget


*Är du romantisk? nää haha


*Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ohja


*Har du lekt med någons känslor? Jo de har jag


*Hur många har du varit ihop med? 3 eller 4 kanske?


*Hur länge höll ditt längsta förhållande? 2 år


*Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande precis som det är nu


*Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? oj, ingen aning


*Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? ingen aning faktiskt haha..


*Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? nej faktiskt inte


*Har du mest blivit dumpad eller dumpat?  båda


*Hatar du ditt ex? nej jag hatar honom inte


*När du vill ha någon, vad gör du? Jag gör ingenting haha


*Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv?  pappa och morfar

 

*Vill du ha barn? ohja


*Blir du lätt kär? ibland, ibland inte


*Vad faller du för? ödmjukhet, lite mer framåt, glad


*Hur raggar du? haha, jag raggar inte


*Har du en “utseendetyp” hos killar? skiter i killar


*Vem var din första kärlek? han heter jonathan, vi gick i dagis


*Vad tycker du om att ligga på första dejten? får man göra om båda vill :)


*Vad tycker du om one night stands? haha "Guess it's true, I'm not good at a one-night stand"


*Är kärlek allt i livet? men behöver nog lite kärlek från någon för att orka leva


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards