LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juni 2015

-

Av Evelina - 27 juni 2015 00:08

1. Tre namn jag lyssnar till: Evelina, ewwe, älskling

2. Någonting jag tycker om med mig själv: står för vad jag tycker

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: tar åt mig för lätt

4. Detta är jag rädd för: döden, alkholister, mördare, spöken/andar, småkryp, bli lämnad

5. Tre saker jag vill ha varje dag: sömn, kärlek, pussar

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: titta när nån skär upp saker, vara ärlig mot mig själv, hålla koll på saker.

7. Detta tycker jag om att göra: jobba

8. Detta vill jag göra just nu: sova

9. Bästa känslan: att få sova efter en lång jobbdag

10. Värsta känslan: när man ser någon man älskar, förstörd.

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: snäll, rolig, omtänksam.

12. Är jag kär just nu? ja

13. Jag vill gifta mig: ja

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: resa jorden runt, få 2 barn, leva livet

15. Min käraste ägodel: familjen

16. Något jag vill ha i present: inget

17. Detta har jag på mig just nu: täcke

18. Favoritkläder: tights & stor tshirt

19. Favorit djur: hund, katt.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: beror på humör.

21. Favoritlåt just nu: Last night - Lucy Spraggan

22. Roligaste ämne i skolan: inget

23. Tråkigaste ämne i skolan: matte, historia.

24. En bok jag gillar: sofia rapp johansson - tills skulderbladen blivit vingar.

25. En film jag älskar: dear john, remember me, saknar dig, last song.

26. Favorit tv-program? inget just nu

27. Favoritdoft: älsklings parfym

28. Detta äter jag gärna: mat

29. Dricker helst: alkohol

30. Favoritgodis: choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester: spanien, grekland eller thailand

32. Färg på mina ögon: blå/gröna

33. Min längd: 166 cm

34. Jag tror på: mirakel,

35. Jag spelar: fotboll halvt som halvt

36. Person jag beundrar: älskling

37. Så här bor jag: en grön&blå villa utanför hudiksvall, med mamma,pappa,hund och 2 katter. Samt i en liten 2a i den östra delen av Hudik

38. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen

39. Det här tänder mig: hon

40. Det här gör mig avtänd: jadu

41. Favoritfärg: svart

42. Favoritcitat: träna med tanke, spela med känsla

43. En hemlighet jag vet: kan jag ju inte säga

44. Bästa present jag fått: min familj<3

45. Senast köpta skiva: oj, vet inte!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ingen aning

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: mycket

48. Udda förmåga/egenskap: vet inte

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: leopard!!

50. Vad lyssnar du på just nu? Flown away- lene

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? jobbat jobbat jobbat

52. Var är dina föräldrar födda? på bb, pappa i hudik & mamma nånstans

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? vet ej

54. Vilken är din favoritrestaurang? hot chili

55. När badade du i en pool senast? i somras trorjag

56. Har du varit med i någon skolpjäs? nej

57. Hur många barn vill du ha? 2

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? skrikmusik

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? njae

60. Vad har du för TV-kanaler? vääldigt många

61. Har du åkt moped någon gång? ja

62. Har du busringt någon gång? ja

63. Har du fått felparkeringsböter? ja

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? har inte, men vill!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? är väl spanien de

66. Har du en egen trädgård? ne

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? ingen

68. Kan du alla orden i nationalsången? nej!

69. Badkar eller duschkabin? beror på!

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? vet inte ens om jag sett nån film

71. Favoritpizza? usch ingen

72. Chips eller popcorn? popcorn

73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej

76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin med fruktkött

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? adde - jambomacka

78. Favoritchoklad? marabou oreo

79. När röstade du senast? i senaste valet då

80. När åt du en hemodlad tomat sist? förra sommaren

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? ja

82. Är du bra på matlagning? ibland

83. Klarar du att tanka själv? ja

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? ja typ hm

85. Pepsi eller Coca Cola? cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? njae sjukhuskläder typ då

87. Vad var det senaste du handlade? lunch idag

88. Har du kräkts offentligt: aa

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja

91. Har du ringt något betalnummer: nej

92. Kan man vara vän med sitt ex: jodå

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: mig själv, haha

94. Hade du mycket hår som liten bebis: ingen aning haha

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: vanliga mobilsvaret bara

96. Vad har du i din väska: jobbsaker

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: tittar serier, myser

98. Vad är du tacksam för idag: att jag får jobba

99. Var hittade du den här listan: på min egna blogg

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards