LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under november 2015

Av Evelina - 18 november 2015 14:06

1. Är du singel? nej

2. Är du lycklig? japp

3. Är du uttråkad? alltid typ

4. Är du ledsen? nej

5. Är du italienare? nepp inte de heller
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? 
8. Är du en cooling? aa
9. Är du från Irland? nej
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? ja


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
2. Har du nånsin blivit sårad? japp
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? ja
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? inte vad jag vet
7. Är du kär? ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja

 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? kan inte välja ett av dom 

4. Några få bästa vänner eller flertalet ”vanliga” kompisar? Bästavänner.
5. TV eller Internet? Internet!

6. Coca-cola eller Pepsi? cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? beror på vad jag känner för, men mest hemmakväll

8. Pengar eller lycka? Lycka och pengar.
9. Dag eller natt? beror lite på
10. MSN eller mobil? Mobil.


10 ”Har du nånsin…”
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? nä
2. Brutit ett ben? nä
3. Gjort nåt du ångrar? ja
4. Hoppat Bungee Jump? nee
5. Ljugit för någon du tycker om? ja
6. Ätit en hel tårta? nej
7. Gjort bort dig offentligt? ja
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? ja
9. Gråtit när ett husdjur dog? ja

10. Velat försvinna? ja

Vad såg du på tv sist? tittar på disney channel nu 
Vems blogg läste du sist? ellen.chic.se 
Vad åt du sist? kaka

Vem pratade du med sist? älskling
Vad sa du? vi pratade om helgen
Vem ringde du sist? älskling
Vem messade du sist? samma där
Vad läste du sist? senaste boken jag läste var trollbunden

Vem pussade du sist? kissemissarna & älskling
Vem kramde du sist? samma där
Vem bjöd du sist på något? bjöd mapa på fika i måndags

Vad köpte du sist? mat

Av Evelina - 9 november 2015 13:30

Vad blir ditt namn baklänges? anileve
Har du gjort en snöängel i år? nej
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? 2-3 dagar.
Har en dröm gått i uppfyllelse? ja
Tycker du att sengångare är söta? Haha ja
Har du någon gång testat karate? ja
Första sporten du gick på? fotboll
Minimorötter eller pommes frites? Beror på vad jag är sugen på
Vad längtar du mest till just nu? Julafton med min käraste
Hur gammal har du tänkt bli? Lever så länge jag vill
Har du haft vattkoppor? ja
Vad drömde du inatt? Minns inte
Vilken tv-serie är bäst? Just nu - life unexpected
Vad åt du senast? Risifrutti
Höga eller låga strumpor? låga
Vad är du mest rädd för i hela världen? Sprutor, bli lämnad
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? ibland
Vad har du för färg på ditt påslakan? vita med blommor på
Bikini eller baddräkt? bikini
Snyggaste läraren? Kalle
Är du mörkrädd? ja
Har du någon gång haft på dig ett par trosor? Haha ja
Riktig gran eller plastgran? plast så slipper man städa
Tänt eller släckt när du ska sova? Släckt
Godaste drickan till frukosten? Juice
Vill du bli president? nej
Har du spelat tjej i en teater? Icke
Duscha eller bada? beror på
Har du gråtit i skolan någon gång? För många gånger..
Hur tar du dig till jobbet? Bil
Har du någonsin sminkat dig som punkare? Har jag säkert
Sjunger du på toa? Ibland
Vilken färg har din jacka? Svart och en brun
Använder du långkallingar? När jag är ute i snön typ
Är du höjdrädd? ja
Vilket land vill du åka till? Spanien, Portugal & thailand.
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Adde gjorde väl nå roligt igår
Vad ska du göra NU? skriva klart här.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jaa
Har du sett din bästa vän gråta? Tror inte de
Vilka vitaminer åt du när du va liten? ingen aning
Har du fått någon komplimang idag? Nepp
Är du polare med grannarna? Nä
Vilka språk talar din mamma? svenska
Vilka länder har du bott i? Sverige
Senaste percingen? öronen
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? idag
Gay? Ja
Har du däckat/spytt för att du druckit?haha ohja
Har du äggat ngn? Nej
Har du täckt någons hus med toalettpapper? Ja haha
Suger det här? Lite
Har du varit på stranden? ja
Har du haft en stalker? Haha hälft typ
Minns du din/dina musiklärares namn? några av dom
Hur bra är din syn? Duger
Har du varit på ett party? Haha ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Aldrig i mitt liv
Vad skulle du säga om jag sa att jag va kär i din bror? ''jaha''
Har du varit utomlands? Norge, danmark, Mallorca, Spanien
Har du sett din bästa vän naken? Ja
Vilket är de bästa bröllopet du vart på? antar att de va mamma & pappas, dom är ju trots allt mina föräldrar
Var är dina syskon just nu? I Luleå..
Vad var den senaste drömmen du minns? Minns fan inte nå drömmar typ
Vilken tid gick du upp i morse? 10
Vad ska du göra i helgen? Vet inte riktigt mer än att fira farmor
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Undra vad han ville"
När va du riktigt sjuk senast? Beror på vad man menar med riktigt sjuk
Vem är den senaste kändisen du tog på? haha ingen aning
Vad finns i din bakficka? har inga
Har du färglinser? Nä
Vad gjorde du kl 2 inatt? låg och tittade på serie
Vad är det första du gör på morgonen? vaknar & myser med hjärtat om hon är hemma
Vad ska du göra efter det här? Åka hem
Vad längtar du mest till just nu? Tills älskling slutar jobbet och kommer hem!!!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Skapa flashcards