LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 30 januari 2016

huw.,mxz

Av Evelina - 30 januari 2016 22:28

Är du kär just nu?  ja
Har du kysst någon idag? japp
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ja
Har du ett förhållande? ja
Hur många har du varit tillsammans med? 2-3, beror lite på hur man ser det
När går gränsen vid otrohet? När man ägnar mer tid på någon annan än sin partner.
Har du varit otrogen och om ja, varför? när jag var typ 12?
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? jo, fast har inte insett förnst efteråt att jag inte varit kär.
Är du romantisk?  när jag vill
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? haha nej
Är du svårflörtad? japp
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ohja
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? jo men bara på skoj
Har du lekt med någons känslor? inte med flit
Vem var din första riktiga kärlek? christian
Har du haft sex med över 20 personer? nepp
Hur länge höll ditt längsta förhållande? riktiga seriösa är nu uppe i 15 månader
..och ditt kortaste? typ 2 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nepp
Är du en bra pojk/flickvän? helt ok hoppas jag
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? oj, umgås inte så mkt med motsatt kön så ingen aning
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän ? adde
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nepp
När fick du din första kyss? ingen aning faktiskt
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? oj, de vet jag inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nee
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?  tror ej det
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards