LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 19 april 2016

dör

Av Evelina - 19 april 2016 14:47

Tre frågor om förhållanden
är du singel? -  nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? -  ja
hur många har du varit kär i? - något jag insett detta år är att jag bara varit riktigt kär i den jag är med nu.


- Tio frågor om dig själv
namn? - Evelina 
när fyller du år? - 7 juni 
några piercingar? -  nä men hål i öronen
vad har du på dig just nu? - tröja
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova tills jag vaknar av mig själv. Äta en stor, god frukost med härligt sällskap
vad tycker du mest om hos dig själv? -  ingetnå
vad är du bra på? -  säga vad jag tycker
vem älskar du mest på denna jorden? -  familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans


- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Sabina
vem är den roligaste av dina vänner? -  Julia, sabina
vem är snyggast av dina vänner? - har inga fula vänner
vem är den du helst har filmkväll med? -  Kusinvitamin
vem av dina vänner är mest "evil"? - Linn haha


- 10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - Mamma 
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - japp
vem är farligast i din familj? - ingen är farlig
vem ser roligast ut i din familj? - -
vem är coolast? - jag såklart
har ni något husdjur? - japp,
vem har du mest gemensamt med? - mamma tror jag faktiskt, eller beror på faktiskt
vem står för underhållningen? - jag om någon.
vem sover du oftast med? - flickvännen
roligaste kvällen med familjen? - grilla & spela kubb typ


10 frågor om idag
vad har du gjort idag? - gjort mat, tittat på film, pratat med kusin
vad ska du göra nu? - skriva klart detta, sedan klä på mig.
har du gjort något dåligt idag? - gråtit.
vad har du ätit idag? -  yoghurt
har du duschat idag? - nepp men ska
är du trött nu? - nej
vad händer i morgon ? - kvällsjobb
går du i skolan? - nej
har du varit i skolan idag? - nej


ANNAT
Hur mår du just nu? sisådär
Har du piercat dig? öronen
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 14.55
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen, instagram, spotify


TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - madre
Vem ringde du senast? - kusin
Vem sms:a till dig senast? - kusin
Vem sms:a du till senast? - kusin


FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - igår
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår


ÖVRIGT
Gillar du punk? - har inget emot dom som gillar den stilen, men de är inte min stil
Har du sminkat dig idag? - nej


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ja
Vilket är ditt favoritband/artist? - beror helt på humör
Vad gillar du för musik? - samma där

 

-KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du wax? - nej
Använder du ögonskugga? - ja 
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - ibland 
Använder du volymspray? - nej
Andänder du mousse? - ibland
Använder du deodorant? - ja
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - ja
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? - nej
Använder du rouge? - ibland
Uppsatt hår eller hängande? -  uppsatt 
plattar/lockar du håret varje dag? - nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej


KÄRLEK
Är du kär just nu? - ja
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - ja
Är du romantisk? - nja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - christian
Hur länge höll det? -  2 år (vi var typ 8 år)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nja alltså..
Vem sov du senast bredvid? - Adde
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?- vet inte faktiskt, tror mamma var 24 kanske och pappa 30? ne har ingen aning faktiskt
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej haha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig i livet

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards