LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juli 2016

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10



OM DIG
namn - Evelina Fredin.
bor - Hudiksvall
syskon - en storebror
ålder - 20
född - 96
ögonfärg - grön/blå
längd - 1.66
skostorlek - 38-39
höger- eller vänsterhänt - höger
stjärntecken - tvilling
hårfärg - blont/brunt
födelseort - hudiksvall

DAGENS
saknad - Johanna & sabina
kläder - har inte klätt på mig än
underkläder - -||-
mat - inget
köp - inget
göra sen - åka till mamma
godis - twix
pinsammaste - inget

SVARA ÄRLIGT
tycker du om att plocka svamp? - ja
tycker du om godis? - ibland
hur många gånger i veckan äter du godis? - vet ej
äter du oftast nyttig mat?- husmanskost iaf
tycker du att du själv är söt/snygg? - nej!
brukar du ge mycket komplimanger till andra? - ibland
är du nöjd med ditt förnamn? - verkligen inte
tycker att du själv är smart? - nej!
vad är det sämsta hos dig? - har svårt att ta åt mig av positiva saker
vad är det bästa hos dig? - jag bryr mig alltid om hur andra mår
har du bra självförtroende? - inte direkt
hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - inga alls nästan
tycker du om att vara med killar ? - nepp
känner du dina grannar? - några av dom
vad har du för färg på dina underkläder idag? - har inga
äger du några björn borg trosor ? - ja
hur många? - vet ej
är du en björn borg-fjortis? - näe
gillar du skolan? - nja
har du någon gång skolkat? - ja
spelar du något instrument? -nej
vilka sporter/aktiviteter har du gått? - fotboll,dans,handboll,innebandy,ridning,drill :)
har du några tatueringar? - ja
hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag? - 14

BRUKAR DU...
sova? - ja
ta mediciner du inte borde ta? - nej
skada dig? - ja men inte med flit
klä dig i svart? - ja
lita på folk? - alldeles för lätt
skada dig med flit? - inte längre
drömma mardrömmar? - ja
gå i skolan? - nej
gå i kyrkan? - nej
ljuga? - om jag är tvungen till de.
vilja dö? - inte längre

HAR DU..
för många vänner? - nej
förföljelsemani? - väldigt svag
någon annan psykisk sjukdom? - ångest&deprission
skadat någon? - ja
färgat håret? - ha
några piercningar? - ja
några tatueringar? -ja
dator? - ha
gjort bort dig rejält?- ja

ÄR DU..
snäll? - oftast ja
snygg? - nej
söt? - nej
gullig? - nej
kort? - nej
lång? - nej
kär? - ja
oshysst? - tror ej de
normal? - Vad klassas som normal?
klantig? - ibland..

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards