LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under augusti 2016

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE:

Dryck: kaffe

Telefonsamtalet: mamma

SMS: Julia

Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen

Gången du grät: några dagar sedan


HAR DU NÅGONSIN:

Dejtat någon två gånger: dejtar inte

Har någon varit otrogen mot dig: inte helt omöjligt

Varit kär? japp

Förlorat någon speciell person: ohja

Varit deprimerad: ja

Varit så trött att du somnat sittandes: nästan


DINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: svart

färg 2: vit

färg 3: grå


I ÅR HAR DU:

Lärt känna en ny vän: japp

Fått ditt hjärta krossat: nä

Skrattat så att du har börjat gråta: ja

Träffat någon som förändrat ditt liv: ja

Insett vilka som är dina äkta vänner: ja tror det

Fått reda på att någon har pratat om dig: ja

Kysst en kompis: japp


BLANDAT:

Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: ingen aning

Hur många barn vill du ha: 1-3

Har du några husdjur: 2 katter här, och 2 katter å en hund hos mamma å pappa

Vill du ändra ditt namn: japp

Vad gjorde du under din förra födelsedag: var bara hemma under dagen och sedan bjöd älskling och julia ut mig på middag

Vilken tid vaknade du idag: 9.30

Vad gjorde du igår runt midnatt: tittade på film

Någonting som du längtar till: träning

Senaste gången du träffade din pappa: igår 

En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: egentligen ingenting

Vad lyssnar du på just nu: sven bertil taube och miriram bryant

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: japp

Vad gör dig irriterad just nu: inget just nu faktiskt

Vad är ditt namn: Evelina

Singel/upptagen: upptagen

Stjärntecken: tvilling

Kille eller tjej: tjej

Grundskola: Näsvikens skola & Sandvallaskola

Gymnasie: Bromangymnasiet

Högskola: - vet inte än

Hårfärg: mellanblondt

Långt eller kort: Mellan

Längd: 166cm 

Vad gillar du gällande dig själv: att jag står upp för mig själv

Piercings: öronen

Tatueringar: en liten på handleden

Höger eller vänster: Höger


DIN FÖRSTA:

Operation: opererade halsmandlarna typ 2005

Piercing: öronen när jag var 5

Tatuering: den enda jag har 

Bästa vän: ida eliasson

Sporten du spelade: fotboll

Husdjur: kanin

Vaccination du minns: ingen aning

Konsert: diggiloo

Förälskelse: johannes

Alkohol du drack: säkert smakat öl


JUST NU:

Äter du: inget

Dricker du: inget

Är du på väg att: skriva klart

Lyssnar du på: weak heart

Väntar du på:  inget


DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ja

Vill du gifta dig: ja

Karriär i åtanke: sjuksköterska


VAD ÄR BÄST MED PARTNERN?

Läppar eller ögon: Ögon

Kramar eller pussar: Både och

Kortare eller längre: spelar ingen roll

Romantisk eller spontan: båda

Snygg mage eller snygga armar: spelar ingen roll

Tatueringar eller piercingar: Tatueringar

Känslig eller inte: båda

Ragg eller förhållande: Förhållande

Bråkstake eller tveksam: båda


HAR DU NÅGONSIN:

Kysst en främling: japp

Tappat glasögon eller linser: nej

Haft sex på första dejten: nej

Krossat någons hjärta: ja

Har du blivit arresterad: nej

Dissat någon: ja

Gillat din killkompis (mer än som vän): ja


TROR DU PÅ:

Dig själv: nej

Mirakel: ja

Kärlek vid första ögonkastet: ja

Himlen: ja

Tomten: nej

Att kyssas på första dejten: Ja

Änglar: ja.


SVARA ÄRLIGT:

Haft mer än en pojkvän på samma gång: haha ja i en dag typ

Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja

Vad kan du verkligen inte leva utan: Adde, mamma, pappa & storebror

Vad vet inte så många om dig? jadu?

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards