LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 28 september 2016

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem:

Pussade du sist?  Adde 

Tänker du på? Oliver

Finns alltid där för dig? Sabina

Förlåter du Aldrig? - j.

Pratade du med å msn sist? ingen aning!

Ringde dig sist? Pappa

Skrev det 9:e smset till dig? Adde

Önskar du var med nu? Sabina

Var din första kärlek? jonathan.


Har du:

Ett Förhållande?  ja

en bästa vän? ja

Bra föräldrar? ja

ljugit för en vän? Ja tyvärr.

Blivit anmäld någon gång? Nej 

Stulit något? ett tuggummi hahah..

Gråtit över någon av det motsatta könet? ja

Slagit någon av det motsatta könet? ja

Kysst någon av samma kön? ja

Varit otrogen?  inte "på riktigt"


När:

Hade du riktigt roligt senast? oj de vet jag ej

Hade du sex sist?  inatt

Grät du sist?  minns ej

Skrattade du sist? igår

Var du kär sist? just nu!

Snusade du sist? marknadshelgen

Ska du sova idag? ja

Skrek du på någon sist?  idag

Mår du som bäst? när jag umgås med dom som får mig att må bra

Förlorade du oskulden? 17 eller 18


Vad:

Har du för mobiltelefon? Iphone 6.

Har du på dig just nu? byxor och tröja

Lyssnar du på just nu?  Take me home- Jess Glynne

Vad är din hårfärg? blond

Är dina framtidsplaner? utbilda mig, skaffa familj och jobb!

Tänker du på just nu? Oliver 

Fick dig att gråta sist? jobbet

Hatar du mest av allt?  idioter.

Tycker du om på din kropp? inget

Får du mest komplimanger för? rumpa.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016
>>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards