LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under februari 2012

Av Evelina - 28 februari 2012 19:59

Dagens låt: Molly Sandén – Why Am I Crying (spotify länk)

Dagens frisyr: utsläppt

Dagens smink: gårdagens, hehehe

Dagens klädsel: mjukiskläder

Dagens roliga händelse: ja de va väl nått i hede med Linn

Dagens planer: titta på tv :)
Dagens vill ha: träning!
Dagens saknad: melissa<3

Dagens drog: marabou
Dagens tråkigaste: äta mat

Dagens finaste: linn
Dagens måste: duscha :D

Dagens dricka: smultroncider & varm oboy
Dagens köp: inget alls :)
Dagens mat: korvstrogan & ris <3
Dagens kärlek: ingen alls
Dagens mående: hyffsat
Dagens skratt: ja med linn såklart

Dagens tanke: dra åt helvete, & de blåser
Dagens irritationsobjekt: O.

Dagens smycke: inget:o
Dagens just nu: musik, fb, bloggen, msn & tv.

Dagens önskan: att gå vidare
Dagens längtan: till v.10 = SPORTLOV.

Av Evelina - 28 februari 2012 19:36

varje tanke på dig får mig att skjunka till botten, att jag inte orkade gå längre, inte orkade hålla ihop och tro på ett ''föralltid'' jag vågade inte tro på dina ord efter alla gånger jag blivit sviken av andra, att du redan efter första veckan vi hade snackat sa att du ''älskar mig'' gjorde mig så otroligt osäker.

har varit så dum i huvudet och brytt mig om en sån bögsak, förstört allt vi hade. men att bygga upp ett förhållande via sms fungerar inte.. när jag var ledig hade du träning och när du var ledig hade jag träning, du ville aldrig komma hit vilket gjorde att jag tröttnade.såfort jag ser att du skriver så vill jag bara gräva ner mig.. vill bara försvinna bort, känner att varjegång du skriver om hur sårad du är och att du inte tänker ge upp hoppet om mig så vill jag bara börja gråta, för att du inte förstår att de inte fungerar så & att du skyller allt på mig. det är bådas fel att det blev som det blev, men varje gång har du en bortförklaring och då är det klart som fan att man blir less.

du berättar för mig att du aldrig känt en sån här stark känsla, att du älskade mig så mycket och att du inte skulle klara dig utan mig.

Men det du inte förstår är att jag mår också åt helvetes dåligt av dethär beslutet, men i framtiden kommer jag inse att de var det enda rätta för oss.

Jag tog inte det här beslutet endast för MIN skull, inte heller endast för DIN skull, utan för VÅRAN.

jag föreslog att ändå hålla ihop som vänner, för längre än så orkar jag inte gå, men att få ett ''nej jag kan int vara vän med dig''  krossade mitt hjärta, hopp & drömmar totalt, gav upp allt.

jag hoppas du får det bra nu, för det finns inget som kan ändra redan tagna steg.

 

Crying doesn't mean you're weak. It means you have been strong for too long

 



Av Evelina - 26 februari 2012 11:01

goddag, de var inte igår nej..

tänkte att jag har lite tid att blogga så jag gör de nu då.

tog mig ann städandet igår och röjde på rummet,

resultat kommer ni få se där nere.

skulle vilja möblera om också men orkar verkligen inte tänka så mycket.¨

ska snart iväg på fotbollsmatch, hälsinglands f96 - hälsinglands f97.

så får vi se vad det kan bli för resultat, det kommer bli tufft motstånd, ganska säker..

   

Av Evelina - 21 februari 2012 08:57

för idag är det Linns födelsedag :)


sitter på No lektionen nu och kollar på något tråkigt om evolitionen eller nå sånt, dom ska sy fast nya armar på någon annan eller nått, SNUSKIGT.

Linn fyller somsagt 16 år idag, min lillflicka;)

har en gasnka lång dag idag, slutar 15.40

men får dock inte vara med på idrotten då pappa misstänker en spricka i utsidan av foten..

såklart.

nu mår jag dåligt, usch hej :)

Av Evelina - 20 februari 2012 19:49

Note to myself:Se inte tillbaka på den tiden då det var som kämpigast, se tillbaka på saker du lärt dig av och mår bra av, glöm inte att du är värdefull och omtyckt för den du är. Iallafall av vissa.Våga stå upp för den du är och acceptera dig själv. Fortsätt kämpa dig igen vardagen som du gjor i flera år,Våga säga ifrån om du inte vill, orka le även när det är som svårast.Folk tror dig Evelina, det är lätt att ljuga för idioterna, var ledsen när du behöver, men var beträdd på kommentarer och frågor,Jag känner dig, det är bättre för dig att fejk - le dig igenom skoldagen och le dig igenom där det är mycket folk, sen när du kommit hem kan du bryta ihop,Bryt tystnaden. Kämpa som satan nu din idiot!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards