LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under juni 2013

Av Evelina - 5 juni 2013 00:12

Antingen eller
kjol eller shorts? - shorts
linne eller t-shirt? - linne
bikini eller baddräkt? - bikini
kärlek eller strul? - kärlek
fest eller myskväll? - båda
dag eller natt? - båda
sola eller bada? - båda


Sommar frågor
Gillar du sommaren? - ja
Vad är det bästa med sommaren? - värmen, sena sommarkvällar, mys med vänner och familj.
Brukar du sola mycket? - ja
Blir du lätt brun? - rätt så
Brukar du åka båt? - nä

Killar
Ska killar ha långa eller korta badbyxor? - långa
Magrutor eller ölkagge? - magrutor! 
Blonda boys eller mörkhåriga? - spelar ingen roll
Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad!
Har du strulat med någon riktigt ful? - ja när jag tänker efter så.
Har du strulat med någon och sedan ångrat det? - ja
Har du strulat med fler än 2? - ja


Kärlek
När kysste du någon senast? - 15 maj
När sov du bredvid någon av det motsatta könet senast? - de va ett tag sen haha

Har du haft ett förhållande som hållt längre än 1 år? - ja
Gillar du någon nu? - nja
Har du pojkvän just nu? - nä
Har du någon gång varit olyckligt kär? - ja


Vänner
Har du många vänner? - tillräckligt
Vem/vilka är dina närmsta vänner? - Linn.
Vem/vilka brukar du umgås mest med? - Sanna typ 
När senast var du med någon? - fredags

Brukar du vara med kompisar på helgerna? - ibland
Vilka brukar du umgås med på skolan? - Sanna, Lina & Issa

Sport
Går i i någon sport? - ja
Trivs du med den? - absolut!
Vad är det bästa med den? - typ allt!
Vad är det sämsta med sporten? - skadorna.
Har du många vänner inom den sporten? - ja gud absolut!
Är det en lagsport eller enskild? - Lagsport
Kommer du fortfarande hålla på med sporten om ett år? utan tvekan


Random frågor
Har du en egen data? - ja
Har du ett träd utanför ditt fönster? - inte direkt utanför, de är väl typ 30 m bort..?
Bor du i villa eller lägenhet? - Villa
Äger du ett par rosa skor? - ja
Har du ett par string? - ja
Har du en vit bh? - ja
Vad har du för mobil? -Iphone 4
Anser du att du är smart? - nej haha
Skulle du vilja prova att vara kille för en dag? - lätt
Vad tycker du är bäst med dig själv? - att jag har egna åsikter
Vad har du för hårfärg? - brunt
Vad ska du göra imorgon? - kolla på studenten i ljusdal
Var det här testet roligt? - nä faktiskt inte.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards