LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Evelina - 4 juli 2010 21:54

NU FÅR NI EN RIKTIG BILDBOMB MED EGOBILDER, typ 44 stycken, enjoy((;

   

  FOTBOLL(L)

                 

    fjortis?    

                                                             

Av Evelina - 4 juli 2010 20:59

   Jag har blivit blind för sanningen,

& DU har blivit blind för hur framtiden skulle påverka MIG.

Jag kan inte förstå att jag förlorat dig, du som var min ögonsten,

den jag andades för, nu är du borta, är det därför luften tar slut så fort?

är det därför benen viker sig såfort jag går mot ditt håll?

varje ord jag hör, så tror jag att det är om dig, varje röst jag hör, tror jag är din röst.

Varje bild jag ser, förvandlar jag om till bilder på oss.

Jag vet att du inte ger mig en sista chans, du kunde inte förstå, du kunde inte förlåta.

Du kunde inte helt enkelt, och jag förstår dig, eller nej, det göör jag inte. jag försår inte hur DU kunde bli så blind för framtiden, hur jag skulle må.. du visste vad du betydde, du visste vem jag var, och trots det, så lämnar du mig kvar i smutsen & i skien, och låter mig ligga där, jag vet att det var ett svårt beslut, & vi är inte ens ovänner.. men att du kunde..

du hjälpte mig ändå upp ur skiten du la mig i.

& ibland suger verkligen livet.

I never felt this pain before, I can't stop cryin'. I can't keep tryin'.

Have you ever seen my tears in heaven..?

if I said goodbye, and you never knew if I lived or not, had you missed me then?

But, continue to try to push me down, I can be strong, when I want to be strong.

But deep down into my heart, so make it so damn bad!

gammalbild. men de skiter man väl i?

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards