LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 17 maj 2011

storasyster' do you know what's worth fighting for, when it's not worth dying for?

Av Evelina - 17 maj 2011 21:30

did someone break your heart inside?

you're in ruse.

give up the fight.


dom här dagarna  har nog aldrig varit så jobbig nu som dom var för några år sedan.

11/5-10 ETT år sedan du föddes, och jag fick inte ge dig något på din 1års dag, för du fanns inte här bland oss, du stannade inte kvar.


17/5-09 TVÅ år sedan du och jag blev ett tillsammans, storasyster & lillasyster. Det var den 17/5-09 vid 23 tiden vi låg och smsade, jag sa något i stil med : hde du varit min storasyster hade jag varit ännu stoltare.

och fick till svar typ : jag är din storasyster

redan innan dom smsen kommer så sa vi föralltid, vi gav varandra massa löften, men dom svek, våran starka vänskap blev för svag, vi orkade inte hålla ihop, jag vill verkligen få tillbaka allt, jag ber varje dag om att du ska förstå och förlåta mig. för jag har aldrig känt såhär för en vän/storasyster förut.

det var under ca ½ år, vi låg varje natt och skrev långa sms till varandra, om hur mycket vi betyder för varandra o hur mkt vi älskar varandra,

jag har kvar, nästan varenda jävla sms, och det gör så fruktansvärt om att läsa dom, var allt bara på låtsas? du som var mitt ljus i mörkret, min räddare i nöden, du som fick mig att stanna upp och titta runt om mig, jag är inte ensam. Jag hade dig, jag hade er.

Men det var något jag inte kunde se, jag visste verkligen vart jag hade er, det var du som alltid sa : ring mig när du behöver.

men ja vågade inte, jag vågade aldrig ringa.

dom 2 gånger vi umgick själv, helt ensamma, jag saknar det, saknar det så himla mycket.

den rosa hårsnodden som jag sa till dig : den här ska jag aldrig ta av mig.

det sa jag den 21/7-09.

den sitter fortfarande på min vänstra handled, den är helt utsliten, har aldrig tagit av den, har haft på den hela tiden, och varje dag när jag ser e så tänker jag på tiden vi hade.

snälla förlåt mig, jag vet att det blev såhär av en andledning, men jag vill verkligen få tillbaka allt, bara jag ser dig skriva vill jag gråta, bara jag hör ditt namn så kopplar jag bort.

jag vill inte. jag har kämpat här, i snart 1½ år UTAN dig, men jag kämpar inte för mig, inte för fotbollen, inte för familj, vänner eller något annat som existerar i min värld.

jag kämpar för något som aldrig kommer komma tillbaka, jag kämpar för oss.


TVÅ år idag storayster, jag älskar dig över allt.

       

 
 
Ingen bild

Ida Krantz

20 maj 2011 14:20

:') :'/ <33

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards