LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Evelina - 1 september 2011 22:47

spöade hudik med 5-1 och är nu seriesegrare, trots att vi har 4 matcher kvar så kan ingen gå förbi oss i tabellen, känns skönt.

imorgon är det fredag, & de betyder att just den fredagen så ska jag o annie till glysis och hjälpa till med friidrotten för mellanstadiet(!?)

sedan slutar vi vid lunch så de e ju assoft.

på lördag spenderar jag kvällen med sofie. huuur bra som helst, längtar som tusen, har så mycket att prata om!
och på söndagen beger jag mig till härnösand tillsammans med ett gäng härliga brudar och spöar skiten ut myssjö/oviken! ja så ligger det till.


nu ska jag äta popcorn och slå igång en film,

vorde slänga in en bild också..

men de får bli en annan dag :) hörshej

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards