LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 20 oktober 2013

Av Evelina - 20 oktober 2013 19:25

Just nu känns det som om jag ALDRIG mer ska dricka alkohol, mår så fruktansvärt dåligt.

Men hade iallafall en helgrym kväll igår och det är något jag sent kommer glömma, mitt kära lag <3

Hämtade upp Julia igår vid 16.45, sen åkte vi till Frida, där var det ganska många från laget,

Vi satt och pratade lite, drack lite och lekte pek-leken.

Vet av mig själv att jag inte ska dricka så mycket som jag gjorde när jag sitter ner men så blev det..

mådde inte alls bra igår.


Men sen när vi hade varit där i 2 timmar så åkte vi till bygdegården i enånger och åt mat och hade det riktigt trevligt.

fick hämtning vid 00.45, så skjutsade hem julia och sen åkte jag hem.

Hade på känn att jag skulle spy ocg det gjorde jag såklart,

både på mig själv, bilsätet och i påse, så jävla snuskigt.


Men men mår iallafall fortfarande skitdåligt och har knappt kunnat äta något.

Men det är bara åh ladda om inför lördag igen, då är det fest igen!

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards