LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2014

tidsfördriv

Av Evelina - 1 oktober 2014 18:44

Vad heter du i andranamn? Marie
Har du några fobier, isåfall vilka? kryp, höjder, att bli lämnad ensam, trånga utrymmen, mycket folkm sprutor
Vilken ögonfärg har du? grön/blå
När strulade du med någon sist? oj, de va typ en och en halv månad sen kanske?
Hur många har du strulat med? hehe de har jag ingen aning om.

Vad ville du bli när du var liten? polis
Vilket är det finaste tjejnamnet du vet? linn, fanny
Vilket är det finaste killnamnet du vet? melwin
Vilken hårfärg hade du aldrig kunnat tänka dig? typ grönt

Har du varit med på tv? inte vad jag vet
Är du blyg? ibland
Vilket är ditt drömyrke? fotbollsproffs eller polis
Hur skulle du beskriva din klädstil? slapp men inte sunkig
Vad har du för mobiltelefon? iphone 5c

Vad skulle du vilja ha just nu? värme och oboy och alkohol och närhet
Vad äcklar dig? blod, fötter, sliskiga killar och mycket mer
Hur ser drömkillen ut? som liam hemsworth
Hur många har du varit tillsammans med? vet inte riktigt faktiskt

Har du sårat någon med flit? kanske när jag var mindre
Vill du ha tillbaka ditt ex? minns knappt vem mitt ex är men nej, de vill jag inte
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? ":*"
Vad har du för bakgrund på mobilen? en bild över havet när det är mörkt ute men massa ljus är tända
Skulle du vilja vara känd? nej jag tror inte det, inte såhär känd som en artist, isåfall känd som fotbollsmålvakt

Vilken linje/klass går du? SA12b
Vilket är ditt favoritskolämne? Svenska och psykologi
Vad är det mest romantiska någon gjort för dig? haha ingen aning
Gillar du romantik? jadå
Är du en bra flick/pojkvän? de får du fråga mina ex

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards