LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 10 november 2014

Helgen

Av Evelina - 10 november 2014 21:10

ja nu ligger jag i soffan och tittar på fotbollsgalan med Ludde sovandes på min mage, så jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg om vad som hänt i helgen.

Ja iallafall, gick i skolan som vanligt i fredags, sen kom morbror och hämtade mig åh då åkte vi på Noise(eller vad de heter) och han bjöd mig på mat <3
Sen när vi ätit klart så skjutsade han mig till hjärtat som var på stan, då åkte vi med hennes bror och handlade och sen hem, då la vi oss på soffan och hon somnade på min mage, minns inte hur länge hon sov där men sen iallafall så kom dom andra hem så hjärtat gjorde mat åt alla och sen åt vi osv, sen minns jag inte vad vi gjorde mer den kvällen? Somnade iallafall halv fem, hahah... Skönt...
Sen vaknade vi vid 11 på lördagen och då gjorde vi nått och sen åkte vi ned på stan och gjorde några ärenden.
Sen åkte vi hem och då kom Maria över en sväng och sen låg vi och kollade på film, sen hoppade vi i duschen och sen gjorde vi oss iordning, sen gick vi till Maria och var där och drack lite, drog en hemsk fylla och spydde 4 gånger.. Stackars gumman som fick ta hand om mig, haha.. Ne men de va skönt att bara vara hemma och dricka, inte nå mycket folk och inga tider att passa :)
Vi gick hem någon gång, minns inte när, men klockan va väl kanske ett eller nått??
Iallafall så gjorde vi det, så borstade jag tänderna osv och vi gick åh la oss, kommer inte ihåg att jag somnade, och visste inte var jag var när jag vaknade heller haha.. Men vi vaknare vid 10.40 på söndagen, då klev vi upp och jag packade ihop mina grejer, sen myste vi till en film tror jag? Eller så var vi bara i köket? Äh ingen aning, jo vi tog oss en återställare iallafall, fint de.. Haha
Sen hämtade morbror mig och då åt jag för första gången på två dygn, eller okej åt en macka på lördagen och drack massor med alkohol, men inte mer än så haha!
Sen åkte jag på träning, va några nya människor där och provtränade så de va kul, förutom att jag brände upp hela benet typ och knät funkade ur :)
Sen fick vi fika och snackade lite :)
Sen åkte jag hem till älsklingen igen och låg där med henne och tittade på nå filmer, sen hämtade mamma mig och vi åkte hem och sen la jag mig åh sov :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards