LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 17 november 2014

tidsfördriv japp

Av Evelina - 17 november 2014 17:33

10 favoriter:
Färg: Svart,grå,vit
Mat: mammas,pappas & mormors mat är bäst!
Band: Engmans kapell
Film: Finns så många olika bra

Bok: Det ska bli ett sant nöje att döda dig, cirkeln
Sport: Fotboll
Årstid: Sommaren
Veckodag: Fredagar eller Lördagar
Glassmak: vanilj med chokladkross i
Tid på dygnet: nätter

9 för tillfället:
Humör: Trött men glad
Smak: Tugummismak
Kläder: linne, mjukisar osv
Bakgrund: mitt fotbollslag <3
Nagellack: inget faktiskt
Tid: 17.51
Omgivning: lugn musik
Irritationsobjekt: en person som inte fattar något

8 första: 
Bästa vän: Ida
Screen name: vet inte ens vad de är :)
Husdjur: kanin skulle jag tro
Piercing: Tog hål i öronen när jag var 5 tror jag
Förälskelse: var "kär" första gången när jag gick i 2an 
Musik: tror det va Ateens eller the bubbles
Bil: min första egna är den jag har nu, En Ford
Kyss: minns inte de

7 senaste:
Cigarett
: igår? förrigår?
Mat: pasta carbonara
Dryck: kolsyrat vatten
Biltur: hem från stan
Kyss: Idag
Spelad låt: Super Trouper haha
TV-program: oj, minns inte, har inte kollat på tv på evigheter

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nepp
Brutit mot lagen: haha ja
Blivit arresterad: nä
Badat naken: japp
Varit med på TV: kan ha hänt
Kysst någon du inte känner: haha aa

5 nej tack:

Kläder: Såndär "polotröja" där halsen är skitlång
Mat: äckliga fisksorter, och typ, fläskfilé och sånt äckelkött, säger nej till lever och sånt med
Musik: knepig musik :D
Dryck: vin
Personlighetsdrag: falska personer

4 saker:
Du gjorde igår kväll: tittade på film och myste med hjärtat
Du kan höra just nu: min musik
Du inte kan leva utan: Familj
Du gör när du har tråkigt: ringer hjärtat eller lyssnar på musik

3 personer:
Du kan berätta allt för: mamma, sabina, hjärtat och julia

Du tycker om: min familj, flickvän, vänner, osv
Du inte gillar: såna som inte är snälla haha.

2 val:
Kaffe eller te: Te.
Vår eller höst: Vår! 

1 önskan: Att bli stark och självständig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards