LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 28 november 2014

tidsfördriv som vanligt

Av Evelina - 28 november 2014 21:04

Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende? Som en fulare liten nörd

Vad ska man göra för att få dig irriterad? Ljuga eller såra medvetet

Vad är meningen med livet? att leva det fullt ut skulle jag tro

Har du några komplex? japp

Vad är du nöjd med, när det gäller dig själv? Att jag bryr mig om hur andra mår

Hur viktigt tycker du det är att vara kär i personen man har sex med? inte så viktigt faktiskt

Skulle du kunna plastikoperera dig? Tror inte de

Hur länge har du varit olyckligt kär som längst? Var väl närmare 1.5 år

När kysste du någon senast? Idag

Vilken låt går på repeat hos dig? Just nu 'all about the base'

Vilket är ditt favoritämne i skolan, just nu? Psykolog och svenska

Vilken ämne gillar du minst? matte och samhälle,media och kommunikation

Vilken färg har dina naglar just nu? Ingen

Vem är din kändiscrush? ingen just nu

Vilken klass börjar du i? Ingen alls

Favorittid på dagen? Nattetid

Har du blivit jagad utav polisen? nää haha

Är du singel nu? Nej

Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? ja

Vem av dina vänner vet mest om dig? sabina tror jag nog

Vilken är din riktiga hårfärg? blond

Brukar du komma i tid? oftast ja

När gjorde du senast något riktigt dumt? Beror på vad som menas med 'riktigt dumt'

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Andreas Isaksson

Vad faller du för hos det andra könet? personligheten, omtänksam, förstående och tar för sig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards