LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 15 juli 2014

Av Evelina - 15 juli 2014 00:43

Ja, jag har varit i både finland och sverige samtidigt..... 

Jag ar även köpt alkohol lagligt i finland :o


   

Sen har jag varit i haparanda,

 

Och träffat Erikas hund Dexter <3

   

Sedan åkte vi till Luleå, där jag både färgade och..

 

..klippte av 15 cm av håret...

 

Sen började solen kika fram i några dagar så då åkte vi med någon båt ut till någon udde.  

Sedan solade jag på balkongen

När vi skulle åka tåg hem till hudiksvall igen, så hann vi åka i 10 minuter, sedan stannade tåget, och stod still i 4 timmar, det var 35 grader i sovkupén så man kunde inte göra så mycket pgr av värmen. När vi väntat i 4 timmar på att tåget skulle åka någon gång så fick vi veta att vi var tvugna att vänta i minst en timme till, så vi beslutade oss för att åka tillbaka till Luleå för att ta ett tåg dagen efter istället.    

Sagt och gjort så kom vi hem en dag senare, men vad gjorde det när denna goding livade upp stämningen, som jag saknat mitt troll <3

 

Och även hemma bjöds det på finväder som aldrig förr!

 



I lördags var jag ut på krogen för första gången, vi åt först mat på texas och donade lite, sen gick vi ut.

Träffade min kusin där och festade med henne, katten och linn fram till 02.30, då jag och linn började promenera hemåt, tog oss 30 minuter att vandra typ 1 km... 


       

Men vi kom hem välbehållda iallafall, men det blev inte mer än 3 timmars sömn den natten.


Dagen efter så gick jag till morbror och åt glass med han och min bakiskusin, och vi tittade på film.

Tillslut åkte jag hem och har nu mått skit i 2 dagar, tror att jag fortfarande är bakis, om det nu är möjligt.

Godnatt!


Av Evelina - 15 juli 2014 00:40

var ju snart en månad sedan jag bloggade, då var det typ tolv grader ute och regn hela dagarna, men nu har det blivit lite finare, eller väldigt mycket finare så jag hoppas att det håller i sig *peppar peppar*.


Jag har väldigt mycket bilder att bjuda på så jag tänkte göra det i nästa inlägg.


Har ju som jag skrev i sista inlägget varit i happaranda, och sedan i luleå. Sen har jag inte gjort så mycket mer :)
men gör ett nytt inlägg nu och skriver lite under varje bild så får ni väl kanske en sammanfattning om vad som hänt denna månad.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards