LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 29 april 2016

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: Evelina
Födelsedag: 7 juni
Hemstad: Näsviken
Ögonfärg: Blågröna
Hårfärg: just nu - blond med bruna slingor
Längd: 166 cm



Högerhänt/vänsterhänt: Högerhänt
Civilstatus: Förhållande
Stjärntecken: Tvilling
Skostorlek: 38-39
Är dina föräldrar skilda: Nej
Skor idag: Inga änsålänge
Rädslor: Förlora någon, våldtäktsmän osv.
Mål för året: Ta mig igenom året.


Antal
Antal syskon: Ett
Antal piercings: I öronen bara
Antal tatueringar: En 


Framtiden
Namn på barn: Vet inte
vad vill du bli när du blir gammal: Lycklig
Drömjobbet: Inget vad jag vet just nu


Favorit
Glass: Magnum dubbel
Låt:  Beror på humör
Tuggummi: Alla tuggummin
Helgdag: fredag & lördag
Årstid: Sommar alla dagar i veckan.
Radiostation: NRJ


Har du någonsin
Varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja
Rymt hemifrån: Typ ja.
Föreställt dig ditt ragg naken: Ja
Sovit utomhus: Ja

Gråtit i skolan: Ohja
Gjort något dumt som du som du skrattar åt idag: Jaa
Ätit sushi: Nej

This or that
Cider/öl: Cider
Pepsi/cola: Cola
Mcdonalds/burger king: Donken
Kärlek/sex: Båda
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Lite av varje
Tv/film: Båda
Gitarr/trummor: Gitarr
Kinesiskt/mexikanskt: kinesiskt
Kakor/paj: Kakor
Mtv/vh1: MTV
Blind/döv: Döv


Kan du
Gå ner i splitt: Nej
Skriva med båda händerna: Det går om jag får mycket tid på mig.
Blåsa en bubbla: Ja

Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nej


Vem var den senaste personen
Du nuddade: Adde
Du pratade med: Adde
Du msn: -
Du kramade: Var väl Adde de å
Du skällde på: Adde


Senaste
Skrattet: Igår eller nå
Gråtet: Igår
Filmen: If I stay

Du tuggade tuggummi: Igår tror jag
Du sjöng en sång:
Sjunger med musiken nu

Var är du
Vad ser man utanför ditt fönster: En gångväg
Lyssnar du på musik just nu: Ja
Vad är det på din musmatta: Har ingen


Har du under den senaste månaden
Druckit alkohol: Ohja
Rökt: Nej
Shoppat: Mat bara
Skejtat: Nej
Bakat: Nej

Motionerat: Ja
Solat: Nej

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards