LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2010

2 månader och sex dagar gammal, och dom tog dig ifrån oss.

Av Evelina - 1 augusti 2010 22:20

kan inte sluta tänka på dig,

kan inte sluta drömma om dig,

kan inte sluta titta på bilderna på dig,

kan inte sluta gråta över dig,

kan inte sluta prata om dig,

kan inte tro att du är borta!

mitt lilla lilla hjärta, 2 månader och sex dagar gammal, och dom tog dig ifrån oss.

låter oss lida, låter oss gråta, evigt lidande kallas det.

årets kalla vinter har kommit tillbaka nu när du lämnade oss, vi får ingen värme, känner inget annat än sorg.

det är så tragiskt, hur mkt jag än försöker att glömma, så tänker jag bara mer på det som hänt dig, jag gråter, jag gråter och jag gråter.

får ingen luft, väntar tills det blir min tur att få träffa dig.

Lilla gumman, jag älskar dig så mycket, och det hoppas jag att du vet.

för det är så sant som att jag nyss skrev det.

livet är en gåta, du var gåtans svar, vi lever en stund, sen får vi åka tillbaka till det som kallas himmelriket för er, sorgen för oss, och helvetet för dom som älskar sitt liv.

Just nu känner jag att jag lever i detta jävla helvete, för att aldrig mer få se dig..

hatar dethär.

kom tillbaka älskling!


hoppas du ser mina tårar på mina våta kinder..

  

 
 
Elvira

Elvira

1 augusti 2010 23:26

oj, stackare! :`(
hur gammal var du när du fick henne?

http://elvirabackman.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

2 augusti 2010 07:20

beklagar verkligen sorgen. :( om man få fråga vad dog hon av??
Jag förlorade min bror för 10 år sedan inte riktigt samma sak, den enda jag trösta dig med att det kommer bli bättre med tiden. Bara sörj så mkt det går, gråt så mkt du kan, sakna henne. Det ha man all rätt till och göra. Senare så kommer du ser tillbaka och komma ihåg allt det underbara med denna lilla flicka. Ännu en gång jag beklagar verkligen. :(

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

2 augusti 2010 17:11

Spädbarnsdöd kan man tyvärr inte hindra. Utan tyvärr så händer det. Den risken finns fram till 6 månader. Min mamma brukar säga att man ha sina barn låns. Eftersom hon förlorade sin son på det sättet me det är man inte bered på. Hon ha det bra i himlen nu. De säger ju att gud tar tillbaka de bästa. Så brukar jag tänka ang. min bror. Min bror var 20 år gammal när han valde och avsluta sitt eget liv. Nej det ha varit väldigt tufft med åren men det går ibland gråter man över honom men oftas så är det mina minnen av honom som gör mig glad. Det ha väl blivit lite enklare sedan min son föddes. Han är nämnligen en kopia utav min bror. Min mor tycker det var lite läskigt i början men hon ha vant sig nu.
Begravningen kommer att vara svår men det är något man måste göra jag tro man ångra sig annars. I framtiden. Och det är så fint och hedra personerna som ha dött.

http://frumagnusson.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

2 augusti 2010 18:10

Wow, förstår att du är skärrad just nu. Jag har varit med om mycket och mitt liv känns rätt ruttet... Men jag har kommit tillbaka ändå, ganska bra iallafall. Jag vet att jag inte känner dig och du inte känner mig men om du vill, så pratar jag gärna om det. Förstår om du inte vill berätta hur hon dog, hade gärna vetat. Tack o hej, leverpastej!

http://julkulanstuff.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards