LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under augusti 2011

Av Evelina - 26 augusti 2011 17:18

alltså, jaha, hur ska jag förklara..

  • ganska långa, längre än mig iaf!
  • blåa eller bruna ögon
  • vågar visa känslor
  • inte blir värsta kaxig när han umgås med andra.
  • och kropp som består av muskler& inte så mkt fett asså!

 

Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Av Evelina - 25 augusti 2011 08:53

LÄTT EN UTLANDSRESA till ett varmt land!

 

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Av Evelina - 23 augusti 2011 23:25

Mina mål är nog att om ca 10 år, så står jag i mål i svenska landslaget, får åka runt o spela fotboll & stå i mål på matcher som sänds i tv. de skulle lyfta upp mig nå oerhört!

 

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting jag ångrar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad jag åt idag.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Av Evelina - 22 augusti 2011 07:26

Dag 3 – Min favorit årstid och varför,

min favoritårstid är sommar,

för att jag älskar värmen och att inte behöva gå i två ton kläder.

älskar det bah.

Av Evelina - 21 augusti 2011 15:36

A million words won't bring you back,

I know because I tried,

a million tears won't bring you back,

I know because I've cried..


 

Av Evelina - 21 augusti 2011 13:36

jag klarar inte av att hålla kontakten, jag orkar inte se er sårad av mina ord.

jag orkar bara inte.

Av Evelina - 20 augusti 2011 20:28

vann DM finalen med hela 0-10!

kanske inte är den rätta siffran att vinna en final med precis,

men nu vart det så &

vi krossade dom totalt helt enkelt,

emma vrickade foten somfan, eller bröt?

lillgumman, så hon kunde inte spela mer..

även att hon spelade med motståndarna så tkr jag synd om min plutt.


iaf så spelade vi asbra, kanske var det för att de spöregnade som vi spelade så jääävla bra?


hehehe!

WIHO

nu står våran guld pokal på kanslit i ljusdal.

tack gode gud för vinsten!


   

Av Evelina - 20 augusti 2011 09:06

Sammanfattning sommaren 2011

gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? ja absolut
vilka länder besökte du? svergie bara.
är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? ännumer sol o värme!
vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
31/7-14/9 <3
26/6-1/7<3

största misstaget? att berätta sanningen
har du varit sjuk eller skadat dig? ja.

bästa köpet? jaru, har typ inte handlat nått ju
vad spenderade du mest pengar på? kläder om nått.
gjorde någonting dig riktigt glad? johanna & emelie!
vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011? fest hos mange, såklart, & like a prayer.

är du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? gladare trorjag
vad önskar du att du gjort mer? umågts mer med vänner.
vad önskar du att du gjort mindre? kännt efter så mycket..
hur tillbringade du din midsommarafton?Var på hagmyren, sen åkte vi och åt mat hos farbror & han fru.

blev du kär i sommar? ja..
hur många förhållanden? none.
favoritprogram? none

bästa boken du läste i sommar? har inte läst nått.
största musikaliska upptäckten? jaru
något du önskade och fick? gå vidare i gothia
Något du önskade dig men inte fick?
spela i tv.
vad gjorde du första dagen på sommarlovet? borde jag minnas de?..
finns det något som skulle gjort din sommar bättre? ja mycket.

hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010? vanlig xp
vad fick dig att må bra? melissa, johanna, emelie, annsoe.
vem saknade du? Stella.
de bästa nya människorna du träffade? alla på konfan!
sommarens besvikelse? </3
sommarens bästa? konfalägret!
sommarens snällaste?  alla på konfan asså!

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards