LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Evelina - 20 november 2011 22:49

Som vanligt så kommer ångesten tillbaka på söndagskvällen,Men annars så har min helg varit helt okej,På fredagen åkte jag först och städade hos min morbror, 500 rikare bah sådär,Sen åkte jag hem, sov och åkte sedan tillbaka till stan för att vara på dendär mässan? Den sög.Så då åkte jag hem och sen somnade jag vid 1, på lördagen så vaknade jag vid typ 10, klev upp och la mig i ett varmt bad, sen så började jg fixa mig inför middagen,Vid 15.30 åkte familjen in till stan och hämtade farmor och farfar, sen åkte vi till medelhavskällarn och där satt resten av släkten på pappas sida, träffade somsagt min favorit person, min andrhalva typ.Iallafall så efter maten så åkte vi till farmor och farfar, spelade kort och åkte sen hem vid åtta.När jag kom hem så gjorde jag typ inget. Somnade väl efter ett tag:)Söndag, idag så vaknade jag vid 11, åt frukost, städade lite, bytte om och drog på talangträning i delsbo, i 2 timmar med norra delen av hälsingelaget, tjejer och killar, efter de så åt jag middag, badade och städade lite till,Sen har jag jobbat matte och nu ligger jag och tittar på tv.Äh godnatt!!

Av Evelina - 20 november 2011 13:59

du ska veta att du är värd så mycket mer!

 

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards