LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Evelina - 3 april 2011 19:44

TRÄNINGARNA GÅR SKIT FÖR MIG NU!!

jag funderar på om det verkligen är en sträckning som gör ont i mitt lår.

Hanna & Anna tkr jag ska åka & kolla,

men jag vill inte få ett dåligt besked från läkaren att jag måste vila eller så,

det går inte för sig.

så jag får ha ont & dölja det med ett leende.. (:

 

Av Evelina - 3 april 2011 01:00

Jag är så sjukt trött,

jag sover jätte lite,

eller alltså, jag sover mina 6 timmar,

men alltid förr brukade jag sova middag,

på helgerna brukade jag sova till 13 typ,

nu lägger jag mig vid 2 & kliver upp vid 8.

vet inte vad det är,

jag vet att det finns nått som oroar mig, men har inte förstått vad.

men nu ska jag iallafall lägga mig, försöka sova, eller titta på film & koppla av,

imorgon (idag) har jag träning kl 14.30-16,

och sen är det föräldrarmöte om GOTHIA!!

eftersom det är 104 dagar kvar till gothia!

världens största fotbollscup.

& Ljusdal, bollnäs, hudik & edsbyn ska dit,

kan inte bli grymmare :D


jo, om sabina kom &träffade mig där!

 

nä men godnatt mäer.


Av Evelina - 3 april 2011 00:19

eller headern & så, ja, nivet, bakgrunden & textfärger.

blev faktiskt ganska nöjd,


även att jag börjar bli lite trött

& har ont i ryggen.

känner mig som en gammal kärring.

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards