LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Evelina - 6 april 2011 18:06

jag har så jävla brist på liv, väntar att tiden ska gå fortare också.


1. Fullständigt namn? – Marie Evelina Fredin-Buske

2. Ålder? – snart 15 somrar.
3. Vart bor du? - Näsviken

4. Bor tillsammans med? – Mamma, Pappa,Storebror, 2 Katter, 1 hund & 1 fosterbarn.
5. Färg på ditt hus? -
blå/grön;)
6. Hus eller lägenhet? -
hus(:
7. När är du född? –
Den 7/6-1996 kl 18:48
8. Klass?
åttan
9. Vilket år tar du studenten? –
hah ingen aning:o
10. Något jobb? -
nej
11. När gick du upp i morse? – 
halv åtta
12. När ska du sova? –
när jag är trött?
13. Duschat idag? –
ska göra de om nåra timmar
14. Kramat någon idag? -
ja
15. Pussat någon idag? –
nej
16. Vad har du ätit idag? – jambomacka & pizza
17. Dagens klädsel? – adidasbyxor & ginalinne& tröja
18. Dagens smink? – mascara & eyeliner
19. Dagens sötnos? -  sara
20. Dagens roligaste? –
hahahaa, Linn & Annie på jambo!

SOCIALT:
21. Har du många vänner? – jo, men vet inte riktigt vilka som är sann eller falsk.
22. Vem pratade du senast med? – pappa
23. Vem kramade du senast? Linn
24. Vem pussade du senast? venne
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen förhoppningsvis.
27. Har du pojk-/flickvän? - nej:)
28. Vem pratade du med i telefon senast? - Elin :)
29. Vem fick du senast sms ifrån? – Jossan<3

FAVORIT:
31. Film? -twilight saga
32. Låt? - svårt att svara på, :)
33. Mat? –  makaroner!
34. Dryck? -  cola.
35. Färg? – svart
37. Stad? - gbg
38. Land? - inte äre sverige iaf.
39. Ämne i skolan? – Hemkunskap
40. Människa? – A.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? – A.
42. Personen du tittade på – pappa trorja
43. Personen du sms:ade? - Elin
44. Gången du grät? – måndags
45. Pizzan du åt? – nå med kebab & skit

46. Gången du var i Göteborg? – i juli 2010.
47. Gången du var i Stockholm? – i december 2010 trorja
48. Gången du var utomlands? – danmark - juli 2010
49. Gången du gick in i en vägg? - venne :p


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -svart
52. Hund eller katt? – hund!
53. Ut och festa eller hemma och mysa? – båda
54. Tvspel eller datorspel? -data
55. Singel eller upptagen? - upptagen
56. Brinna upp eller drunkna? - inget av dom.
57. Lunarstorm eller Bilddagboken? - bilddagboken.
58. Ragga eller bli uppraggad? - uppraggad
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise hotel
60. Blont eller svart hår? – blond.
61. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa
62. Choklad eller lakrits? - choklad
63. Göteborg eller Stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? – cola.
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? – båda.



70. Personer du älskar? – jaru.
71. Personer du hatar? –  fåtal

72. Gånger du varit full? - dricker inte.
73. Personer du kramat senaste veckan – jaru
74. Glassar du ätit på en dag? haha säkert asmånga
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - ingen som jag vet änsålänge :)
76. Gånger du haft minnesluckor? - aldrig trorja
77. Gånger du varit hög? - aldrig.
78. Personer du saknar just nu? - för många
79. Gånger ditt hjärta brustit? - för många


VEM:
80. Vill du kyssa nu? -..
81. Ska du träffa imorgon? – dom i klassen...
82. Sjöng du senast för? – mig själv;)
83. Hade du senast en msn-konversation med? -  Madde.
84. Spelade du tvspel med senast? – själv.
85. Vill du ta med på resa nu? – Sofie.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – haha kan jag tyvärr inte skriva.
87. Förtjänar att dö? - ja, dom som gör sig förtjänt att dö då
88. Är söt? - min hund.

89. Vill du sova jämsides med i natt? - Hemlis ;)


VAD:
90. Gör dig glad? – FOTBOLL
91. Gör dig ledsen? – idioter
92. Vill du helst göra nu? – TRÄNA
93. Önskar du att du slapp göra? - plugga
94. Vill du ha nu? –  sommar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – piercing i naveln.
96. Längtar du till? – sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? – dom e skit.
98. Ångrar du i ditt liv? – mina tankar.
99.Är det bästa som har hänt dig? - mina vänner.

100.Vad är klockan?- 18:20

Av Evelina - 6 april 2011 17:46

nu äre såhär att Ellen har en tävling om en skitsnygg väska på hennes blogg,

tycker att ni också ska ta den chansen,

ni har fram till torsdag på er,

läs instruktionerna hon skrivit och håll tummarna.

HÄR hittar du hennes inlägg om tävlingen.


Av Evelina - 6 april 2011 08:02

sitter & sminkar mig, plattar håret & har nyss klätt på mig,

idag ska jag vara med på spanskan iaf, sen ett tag av SO'n,

sen drar jag,annie & Linn in till stan kl 10.40 och äter på jambo och har de allmänt trevligt,

sedan så ska vi till folketshus & kolla på dansuppvisning,

bara sådär random för att vi inte riktigt orkar vara kvar på skolan, annie ska iaf titta på hennes syrra :)
vi har sagt att vi ska komma tillbaka till sista lektionen eftersom bussen hår 13.20,

men är skapligt sugen på att missa den och bara chilla i stan,

aja, vi f¨år se hur dom andra gör.

nu läre jag gå så jag inte kommer för sent till spanskan....

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards