LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Evelina - 6 januari 2012 21:18

hej, det var några dagar sedan jag skrev, förra året faktiskt.

- Men jag står upp, har haft en sådär jul och sådär nyår, men jag har släppt det så nu går jag vidare.

annars har december månaden bestått av

- Shopping, mycket julmat, julklappar, eländiga bråk och raketer.


- Nu är det Januari 2012, ett nytt år och helt nya chanser och möjligheter, visst kommer jag stöta nya problem men det får man ta med en nypa salt bara.


- På måndag börjar skolan och jag gruvar mig lite för att komma tillbaka, gå på skolan och vara livrädd är inte det roligaste men jag får somsagt göra det bästa av situationerna.

- Jag ska kämpa stenhårt med mina betyg nu, ännu hårdare än förra terminen, det ska visa ett bättre resultat när jag  jämför dom i sommar.

- JAg ska ta tag i mitt liv RIKTIGT. försöka vara glad trots att de kanske gör ont.

inte vika ner mig för idioter som försöker förstöra mig, för det gör bara ondare för dom om jag kan stå upp och le.


jag ska bli en ny människa.

ska träna som fan, få tillbaka den brinnande känslan för FOTBOLL.

gå ner i vikt och bli en snällare människa.

   




Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards