LlLLASYSTER be true to who you are

Direktlänk till inlägg 5 maj 2013

nu är fucking fotbollsäsongen igång för fullt!

Av Evelina - 5 maj 2013 16:14

Har varit jättejätte dålig på att blogga men jag har inte haft någon lust helt enkelt, inte så mycket tid heller för den delen.

Iallafall så hade vi seriepremiär igår mot Bergsjö, den vann vi med 5-0 och det var skönt, var så nervös innan så jag mådde så illa.

Men efter matchen så åkte vi hem åh gjorde mat, så kom en släkting och åt med oss så pratade vi bara och tittade på ishockey, bra att Sverige vann iaf!

Sen åkte han hem och då la jag mig och tittade på tv och spelade mobilspel, 

sen så somnade jag nångång.

Idag skulle jag ha krattat med tjejerna från laget men eftersom pappa började jobba 15 idag så måsta jag vara hemma på förmiddagen så han kunde hjälpa mig att göra klart matten, 

sen när den blev klar så var jag ute ett tag och fixade grus inför vintern, åkte och handlade glass, åh har målat en liten hylla som jag behöver ha, dock fick nog jag mer färg på mig än vad hyllan fick men de fick bli en nödlösning så det blev inte så snyggt.

Nu hamnade jag här vid datorn men ska nog fortsätta städa nu igen.

I eftermiddag någon gång kommer Charlie och Erika m.fl och ska äta mat för dom har varit i Falun på SM, som dom förövrigt VAAANN. så då ska dom äta här innan dom åker vidare mot Luleå igen och de tycker jag är bra så jag får kramas lite med brorsaan.

Nä nu har jag faktiskt inget mer att berätta för er :) 


åh ja, jag skrapade upp benet lite på matchen, as usally.

     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Evelina - 28 september 2016 14:04

Vem: Pussade du sist?  Adde  Tänker du på? Oliver Finns alltid där för dig? Sabina Förlåter du Aldrig? - j. Pratade du med å msn sist? ingen aning! Ringde dig sist? Pappa Skrev det 9:e smset till dig? Adde Önskar du var med nu? Sabina...

-.

Av Evelina - 26 augusti 2016 10:46

SENASTE: Dryck: kaffe Telefonsamtalet: mamma SMS: Julia Sång du lyssnade på: miriam bryant - stationen Gången du grät: några dagar sedan   HAR DU NÅGONSIN: Dejtat någon två gånger: dejtar inte Har någon varit otrogen mot dig: inte h...

Av Evelina - 1 juli 2016 13:10

OM DIG namn - Evelina Fredin. bor - Hudiksvall syskon - en storebror ålder - 20 född - 96 ögonfärg - grön/blå längd - 1.66 skostorlek - 38-39 höger- eller vänsterhänt - höger stjärntecken - tvilling hårfärg - blont/brunt födelseort - ...

347

Av Evelina - 27 maj 2016 13:39

347 Frågor1. Vad heter du? Evelina2. Vad kallas du? Ewwe, älskling3. Vad vill du bli kallad? Evelina, ewwe eller älskling.4. Födelsedatum? 7 juni 19965. Stjärntecken? Tvilling 6. Lunar? Nej7. Msn? Ja när det fanns8. Helgon? nej9. Vart bor du? Hudiksv...

Av Evelina - 29 april 2016 12:24

Namn: EvelinaFödelsedag: 7 juniHemstad: NäsvikenÖgonfärg: BlågrönaHårfärg: just nu - blond med bruna slingorLängd: 166 cm   Högerhänt/vänsterhänt: HögerhäntCivilstatus: FörhållandeStjärntecken: TvillingSkostorlek: 38-39Är dina föräldrar skilda: N...

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards