LlLLASYSTER be true to who you are

Alla inlägg under maj 2013

Av Evelina - 31 maj 2013 19:11

Dagens låt: Nordman – Ödet Var Min Väg
Dagens frisyr:  utsläppt bara
Dagens smink: mascara, eyeliner & ögonbrynspenna

Dagens klädsel: ginalinne & nån snickarbyxortröjasakshorts typ
Dagens roliga händelse: fotbollen på skolan!
Dagens planer: festa!
Dagens vill ha: sommarlov 
Dagens saknad: Sabina<3
Dagens drog: musik!
Dagens tråkigaste: svenskalektionen
Dagens finaste: klassen!
Dagens måste:  ha kul!
Dagens dricka: vatten & snart sprit
Dagens köp: inget änsålänge
Dagens mat: nå wook & hamburgare
Dagens kärlek: ingen alls :)
Dagens mående: bra som fan!
Dagens skratt: vet inte:)
Dagens tanke: PARTYY
Dagens irritationsobjekt: inget:)
Dagens smycke: halsbandet
Dagens just nu: bloggen, musik & smsar
Dagens önskan: att de blir mkt folk ikv!

Dagens längtan: tills storebror& erika kommer!

Av Evelina - 31 maj 2013 19:03

ännu en fredag är här, efterlängtade fredag <3

1 vecka tills jag fyller år, 9 dagar tills storebror&erika kommer och endast 2 veckor tills det är sommarlov (5 riktiga skoldagar + 2 lekdagar)

Nu ska jag snart bege mig mot iggesund för att förfesta lite med några härliga vänner,

sedan åker vi vidare till stan åh drar på gfesten. 


nu åker alla 3or på studentresa också.. 


imorgon ska jag & sanna bada om det är fint väder, sen på söndag så ska jag åh några från laget åka till sundsvall och äta mat och titta på GIF Sundsvall-Hammarby IF, samt få en matchgenomgång av en av ledarna/tränarna.

ska bli coolt och mysigt,

plugget skiter jag i denna helg för denna helg ska jag fan ha roligt för en gångs skull!


men vi kanske ses i dimman då ;)

hörs.

     

Av Evelina - 27 maj 2013 18:53

Dagens låt: Kid Rock – All Summer Long
Dagens frisyr:  utsläppt
Dagens smink: mascara, eyeliner & ögonbrynspenna

Dagens klädsel: jeans & ginalinne & tröja
Dagens roliga händelse: de va nå i skolan :)
Dagens planer: slappa
Dagens vill ha: sommarlov
Dagens saknad: simon<3
Dagens drog: musik!
Dagens tråkigaste: vädret
Dagens finaste: klassen!
Dagens måste:  vila
Dagens dricka: juice
Dagens köp: inget!
Dagens mat: pasta till lunch & hamburgare till middag
Dagens kärlek: ingen:)
Dagens mående: bra!
Dagens skratt: på skolan!
Dagens tanke: INGE MER PLUGG IDAG!!
Dagens irritationsobjekt: vet inte :)
Dagens smycke: halsbandet
Dagens just nu: bloggen, musik & smsar
Dagens önskan: att de sista veckorna går fort som fan!
Dagens längtan: tills storebror& erika kommer!


Av Evelina - 27 maj 2013 18:42

..efter min kära storebror & erika, och framförallt SOMMARLOVET!

det är alltså inte så jävla lång tid kvar tills allt sker.

om 8 dagar ska jag till Ljusdal och titta på när min fina Henriette tar studenten,

om 10 dagar fyller jag 17 år (värdelöst men mysigt)

om 12 dagar kommer storebror&erika,

om 17 dagar är det äntligen SOMMARLOV!!!


har alltså 11, fattar ni? ELVA skoldagar kvar,

och jag hoppas att sista veckan blir rätt chill ändå. har bara en redovisning inplanerad och jag hoppas inte att det läggs in något annat heller!

det jag VET att vi har kvar nu är en diskussion på onsdag & muntliga nationella provet i spanska och engelska,

samt engelskaredovisningen. sen vet jag inget mer som ska göras.


Hade ont i magen som sjutton idag pgr av alla prov jag haft idag.. 

2 spanskaprov, 1 naturkunskapsprov samt en historiauppgift som skulle vara inlämnad, men nu är det klart så nu kan jag äntligen andas ut!


nu har jag inte så mycket mer att skriva :D

       

Av Evelina - 19 maj 2013 11:08

Fortfarande ganska dött här på bloggen från min sida.. haha.

Har så himla mycket i skolan nu så det är helt sjukt,

men det är inte lång tid kvar heller. 

har bara 1 engelska prov, 3 spanskaprov, 3 matte prov, 1 naturkunskapsprov kvar nu, sen är det slut, haha.

men nu har jag iallafall andas lite i helgen, ska snart iväg till Edsbyn på match, får se vad dom bjuder på för nått.

Hoppas vi får ta vår 3dje raka vinst idag, det är inte helt omöjligt iallafall!


Förövrigt så har vi haft riktigt fint väder i helgen, riktigt skönt är det!

     

Av Evelina - 6 maj 2013 18:58

Senaste
Låt du hörde: Sanningen - Petra Marklund
Film du såg: dumma mig
Mat du åt: lasange
Kram: Erika
Puss: De vet jag inte
Känslan: mätt.
Bråk: vet inte
Resa: till affären
Glädje: Idag av vädret!!
Längtan: MATCH!
Dröm: oj de minns jag inte!
Personen du träffade: pappa
Person du pratade i telefon med: storebror
Personen du fick sms av: Erika.
Gången du var utomhus: idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: förrgår kanske

Antingen-eller-frågor:
Storstad eller landet: Storstad.
Hamburgare eller pizza: Hamburgare.
Kött eller fisk: helst inget, men kött isf.
Hund eller katt: hund
Aftonbladet eller Expressen: spelaroll
McDonalds eller MAX: donken.
Vin eller Öl: vin
Charter- eller skidsemester: ingen aning..
Sverige eller Utlandet: Utlandet!
Sport eller nyheter: sport såklart!
Hockey eller fotboll: Fotboll.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll
Sommar eller vinter: Sommar!

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- mjölk
- smör
- saft
- ost
- grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- telefon
- pengar
- vänner

3 saker du inte kan äta?
- makrill
- fett på kött eller så
- strömming.
Två saker som gör dig glad
- ludde
- Erika
En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- smsar

Av Evelina - 5 maj 2013 16:14

Har varit jättejätte dålig på att blogga men jag har inte haft någon lust helt enkelt, inte så mycket tid heller för den delen.

Iallafall så hade vi seriepremiär igår mot Bergsjö, den vann vi med 5-0 och det var skönt, var så nervös innan så jag mådde så illa.

Men efter matchen så åkte vi hem åh gjorde mat, så kom en släkting och åt med oss så pratade vi bara och tittade på ishockey, bra att Sverige vann iaf!

Sen åkte han hem och då la jag mig och tittade på tv och spelade mobilspel, 

sen så somnade jag nångång.

Idag skulle jag ha krattat med tjejerna från laget men eftersom pappa började jobba 15 idag så måsta jag vara hemma på förmiddagen så han kunde hjälpa mig att göra klart matten, 

sen när den blev klar så var jag ute ett tag och fixade grus inför vintern, åkte och handlade glass, åh har målat en liten hylla som jag behöver ha, dock fick nog jag mer färg på mig än vad hyllan fick men de fick bli en nödlösning så det blev inte så snyggt.

Nu hamnade jag här vid datorn men ska nog fortsätta städa nu igen.

I eftermiddag någon gång kommer Charlie och Erika m.fl och ska äta mat för dom har varit i Falun på SM, som dom förövrigt VAAANN. så då ska dom äta här innan dom åker vidare mot Luleå igen och de tycker jag är bra så jag får kramas lite med brorsaan.

Nä nu har jag faktiskt inget mer att berätta för er :) 


åh ja, jag skrapade upp benet lite på matchen, as usally.

     

Presentation


Hej & välkommen!
Jag heter Evelina och är född året 1996.

Jag älskar verkligen att träna och spela fotboll, och det gör jag tillsammans med Iggesunds damlag i div 2.
Mina dagar spenderar jag tillsammans med min flickvän och våra två katter.

Fråga mig vad som helst!

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i min blogg;)

Kategorier

Arkiv

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards